۲۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵
تعلل در اجرای قانون رتبه‌بندی خلاف قانون است| گرانی‌ها را متوقف کنید
نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس:

تعلل در اجرای قانون رتبه‌بندی خلاف قانون است| گرانی‌ها را متوقف کنید

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس خطاب به رئیس جمهور و دولت تأکید کرد: تعلل در اجرای قانون رتبه‌بندی خلاف قانون است و رئیس جمهور علاوه بر این باید به افزایش قیمت‌ها و گرانی‌های پی در پی پایان دهد.

به گزارش بازار، سهراب گیلانی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۲۲ تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی و دولت گفت: انتظار داریم مطابق قانون حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی پرداخت شود، با توجه به افزایش هزینه‌های زندگی و قانون بودجه سال ۱۴۰۱ به وضعیت این افراد باید رسیدگی شود.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر آموزش و پرورش افزود: با جدیت مشکلات معلمان حق‌التدریس و نهضتی‌ها را حل کنید، همچنین به اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان تسریع بخشید چرا که این تعلل خلاف قانون است.

وی در تذکری خطاب به وزیر جهاد کشاورزی و استاندار خوزستان یادآور شد: سهمیه گازوئیل کشاورزان شوشتر و گتوند باید تأمین شود، کاهش گازوئیل ظلم آشکار به کشاورزان دو شهرستان است لذا خسارت کشاورزان باید پرداخت شود. همچنین از آقای رئیس جمهور درخواست می‌کنم که افزایش قیمت‌ها و گرانی‌های پی‌در پی که امان مردم را بریده متوقف، اصلاح و در مورد آنها تدبیر کند.

گیلانی در ادامه از وزیر نیرو برای تخصیص اعتبار ۷۰ میلیارد تومانی مصوب شورای اقتصاد کشور برای استحکام‌بخشی و مرمت منظومه آبی تاریخی شوشتر تشکر کرد، همچنین از مدیرعامل سازمان آبفای خوزستان برای شروع لایروبی این منظومه آبی شوشتر و تکمیل و احداث کانال کشاورزان گتوند تشکر کرد.

کد خبر: ۱۶۱٬۷۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha