۲۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۰
 ۲۵۰۰ طرح اشتغالزا در کهگیلویه و بویراحمد توسط بنیاد برکت اجرایی شد
مدیرکل ستاداجرایی فرمان امام در کهگیلویه و بویراحمد:

۲۵۰۰ طرح اشتغالزا در کهگیلویه و بویراحمد توسط بنیاد برکت اجرایی شد

یاسوج- مدیرکل ستاداجرایی فرمان امام درکهگیلویه وبویراحمدگفت: بنیادبرکت، وابسته به ستاداجرایی فرمان حضرت امام (ره) ۲۵۰۰ طرح اشتغالزا را درسال گذشته در روستاها و مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد اجراکرد.

به گزارش خبرنگار بازار، شایان نادری ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: برای اجرای این تعداد طرح اشتغالزایی بیش از یکهزار میلیارد ریال اعتبار هزینه شد.

وی بیان داشت: ۹۰ میلیارد ریال در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته استان در حوزه آموزش توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) هزینه خواهد شد.

نادری اظهار داشت: همچنین ۳۶ مدرسه کانکسی بالای ۱۵ دانش آموز نیز در این استان از سوی ستاد اجرایی فرمان امام جمع آوری و در این مناطق مدرسه دو کلاسه ساخته خواهد شد.

وی افزود: همچنین به همت ستاد اجرای فرمان حضرت امام (ره) در دو سال گذشته تاکنون بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال خدمات رسانی در حوزه های معیشتی، بهداشتی، آموزشی و گرمایشی به مردم استان انجام شده است.

نادری یادآور شد: همچنین طرحهای اشتغالزایی در زمینه های دامداری، صنایع دستی، کشاورزی و صنعتی نیز در استان اجرا و یکهزار و ۶۰۰ میلیارد ریال برای این میزان طرح های اشتغالزایی تسهیلات پرداخت می شود.

وی افزود: این طرحها در قالب مدل اشتغال‌زایی اجتماع‌محور یا «سحاب» که سرمایه‌گذاری حمایتی اشتغال‌زایی برکت است و در زمینه های پرورش دام سبک و سنگین، زنبورداری، تولید پوشاک، صنایع دستی، پرورش طیور و قالی‌بافی ایجاد خواهد شد.

کد خبر: ۱۶۱٬۵۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha