۲۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱
عرضه ۸۵ نوع فرآورده های گوشتی مازندران در بازارهای داخل و خارج
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

عرضه ۸۵ نوع فرآورده های گوشتی مازندران در بازارهای داخل و خارج

آمل- شهره، فعال در صنعت تولید فرآورده های پروتئینی گوشتی و گیاهی مازندران از تولید ۸۵ نوع محصول و عرضه آن در بازارهای داخلی و خارجی خبر داد.

بهرام شهره در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه با اظهار اینکه محصولات شرکت بریان گوشت از سال ۸۴ وارد بازار شد، گفت: تا دو سال قبل ۷۵ نوع محصول و فرآورده های گوشتی شامل سوسیس، کالباس، برگر، کباب لقمه و غیره را عرضه می کردیم.

وی گفت: از دو سال پیش با فعال کردن بخش تحقیق و توسعه به تولید فرآورده های گیاهی پروتئینی پرداختیم، تولید فرآورده های سودمند را از جمله اهداف برشمرد و گفت: با کمک کارشناسان موفق شدیم ضمن عضویت در پارک علم وفناوری، ۱۰ محصول گیاهی و پروتئینی تولید کنیم.

وی افزود: استانداردهای لازم برای تولیدات دریافت شد و این محصولات در حال حاضر در بازار عرضه می شود.

شهره با عنوان اینکه فرآورده های پروتئینی گیاهی دارای مزیت های فراوانی است، گفت: برخی از افراد به دلیل بیماری نمی توانند از فرآورده های گوشتی استفاده کنند از این رو به عرصه تولید پروتئینی های گیاهی ورود پیدا کردیم.

مدیرعامل شرکت بریان گوشت آمل یادآور شد: با شناخت بازار هدف و افزودن کارشناسان، گستره محصولات فراگیر شد و اکنون محصولات به تمامی مناطق ایران عرضه می شود و از سال ۹۳ وارد بازار صادرات شدیم.

وی تاجیکستان را اولین بازار صادراتی برشمرد و گفت: بعدها به بازار روسیه، عراق و افغانستان وارد شدیم.

کد خبر: ۱۶۱٬۴۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha