۲۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱
واگذاری ملک جدید خساپا بدون نوسان مثبت در سهام!
بازار خبر داد؛

واگذاری ملک جدید خساپا بدون نوسان مثبت در سهام!

مزایده ملک عظیمیه شرکت سایپا ۸۵۰ میلیارد تومان  معامله شد و خالص ارزش دفتری دارایی انتقالی این معامله ۱۱۵ میلیارد تومان اعلام شد است.  

بازار؛ گروه بورس: یکی از املاک شـرکت سایپا با نماد خساپا موصوف به زمین عظیمیه واقع در شهر کرج از طریق آگهی مزایده به فروش رسیده است.

نتایج برگزاری مزایده ملک عظیمیه متعلق به شرکت سایپا به شرکت لیزینگ رایان سایپا واگذار گردیده و مبلغ مورد توافق ۸۵۰ میلیارد تومان ذکر شده که نحوه تسویه ثمن معامله از طریق ثبت در حساب های بین دوشرکت سایپا و لیزینگ رایان سایپا و از محل مطالبات شرکت مذکور تسویه شده است. همچنین تضمین های دریافت شده معامله قطعیت یافته است و خالص ارزش دفتری دارایی انتقالی ۱۱۵ میلیارد تومان بوده است.

پیش از این خساپا نمایندگی خود در اصفهان را فروخت و این واگذاری ها پس از آن اتفاق افتاده که دولت اعلام کرده قصد دارد سهام خود در ایران خودرو و سایپا را به صورت بلوکی واگذار کند و از ابتدای امسال هم کارشناسان در حال ارزیابی برای قیمت گذاری دارایی این دو خودروساز بودند در مقطع کنون گفته شده ارزش هر سهم خساپا ۴۵۰ تومان تعیین شده که بیش از ۳ برابر قیمت کنونی سهم در بازار است، در حالی که زیر مجموعه های این خودروسازها با وجود اینکه زیان ده نیستند، اما با قیمت سال ۹۸ در حال معامله هستند.

کد خبر: ۱۶۱٬۳۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha