۲۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸
قرارداد تسهیلات نوسازی ۳۱ هزار و ۶۵۵ واحد در بافت فرسوده منعقد شد
مدیرعامل بانک مسکن:

قرارداد تسهیلات نوسازی ۳۱ هزار و ۶۵۵ واحد در بافت فرسوده منعقد شد

شایان، مدیرعامل بانک مسکن از انعقاد قرارداد ۳ هزار و ۹۳۹ میلیارد تومان تسهیلات نوسازی در بافت فرسوده از ابتدای سال ۹۸ تاکنون خبر داد.

به گزارش بازار، محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن در خصوص ارایه تسهیلات نوسازی به متقاضیان در بافت فرسوده گفت: در مجموع از ابتدای اجرای طرح (سال ۱۳۹۸) تاکنون تعداد ۳۲ هزار و ۳۲۹ واحد به بانک معرفی شدند که بانک با تعداد ۳۱ هزار و ۶۵۵ واحد قرارداد به مبلغ ۳ هزار و ۹۳۹ میلیاردتومان منعقد کرده است.

مدیرعامل بانک مسکن با تفکیک دولت سیزدهم از دولت دوازدهم در خصوص ارایه تسهیلات نوسازی به بافت‌های فرسوده گفت: از ابتدای دولت سیزدهم (شهریورماه ۱۴۰۰) تاکنون تعداد ۸ هزار و ۳۷۲ واحد برای تسهیلات نوسازی به بانک معرفی شدند که بانک با تعداد ۸ هزار و ۲۶۹ واحد به مبلغ دو هزار و ۴۰ میلیاردتومان قرارداد منعقد کرده است.

شایان در خصوص ارایه تسهیلات نوسازی به بافت‌های فرسوده از ابتدای سال ۱۳۹۸ تا پایان مردادماه ۱۴۰۰ یادآور شد: در طی این مدت نیز تعداد ۲۳ هزار و ۹۵۷ واحد به بانک مسکن برای انعقاد قرارداد معرفی شده بود که بانک مسکن در طی این مدت با تعداد ۲۳ هزار و ۳۸۶واحد قرارداد ارایه تسهیلات نوسازی به مبلغ یکهزار و ۸۹۸ میلیاردتومان منعقد کرد.

گفتنی است، بر اساس بررسی‌های انجام شده بیش از ۲میلیون و ۶۰۰ هزار واحد ناپایدار در کشور وجود دارد که باید نوسازی و بهسازی شود و در برنامه شرکت بازآفرینی شهری ایران برای نوسازی قرار دارد.

همچنین یادآور می‌شود تسهیلات نوسازی در بافت فرسوده از سال ۱۳۹۸ به بعد اجرایی و عملیاتی شد.

کد خبر: ۱۶۱٬۱۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha