۲۰ تیر ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۹
۸۰ درصد نیاز چاپی «گلستان» خارج از استان رفع می شود
مدیر چاپخانه گرگان:

۸۰ درصد نیاز چاپی «گلستان» خارج از استان رفع می شود

گرگان- بارچیان، مدیر چاپخانه گرگان با بیان اینکه کمبود امکانات و بی توجهی متولیان موجب عقب ماندگی صنعت چاپ در استان شده است، گفت: بیش از ۸۰ درصد نیاز چاپی گلستان در خارج از استان رفع می شود.

حامد بارچیان در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: عدم توانایی چاپخانه های گلستان در رفع نیاز مشتریان موجب شده تا آن ها برای رفع نیاز چاپی خود به خارج از استان مراجعه کنند.

مدیر چاپخانه گرگان ادامه داد: کمبود امکانات و عدم توجه متولیان امر به صنعت چاپ موجب عقب ماندگی این صنعت در استان شده است.

وی افزود: چاپخانه ما اولین چاپخانه شمال کشور بوده اما هم اکنون خیلی از استان های همجوار در این حوزه از ما جلوتر هستند.

بارچیان در ادامه گفت: از اصلی ترین دلایل رشد صنعت چاپ دیگر استان ها می توان به حمایت های مسئولان و پشتیبانی آن ها از سوی نهادهای ذی ربط هر استان اشاره کرد.

مدیر چاپخانه گرگان تصریح کرد: بیش از ۸۰ درصد نیاز چاپی گلستان در خارج از استان رفع شده که یکی از علل آن نحوه متفاوت دریافت کار است.

وی افزود: در روزگاری که ابزارآلات الکترونیک و دنیای دیجیتال مطرح است، فروش آنلاین و اینترنتی یکی از راه های جذب مشتری است که چاپخانه های استان های دیگر در این مسیر قدم گذاشته اند.

بارچیان ادامه داد: این موضوع سرعت دریافت و تحویل سفارش به مشتری را افزایش داده و نیاز آن ها را در سریع ترین زمان ممکن رفع می کند.

مدیر چاپخانه گرگان گفت: ما هم باید در استان گلستان این رویه را پیش گرفته و با ایجاد کردن زیرساخت های مناسب هرچه سریع تر به سمت و سوی سفارش آنلاین حرکت کنیم.

کد خبر: ۱۶۱٬۰۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha