۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳
تبلیغات صرفا برای چیز «نو» نیست| برندی موفق است که همیشه به روز باشد
فیلم استان‌ها؛

تبلیغات صرفا برای چیز «نو» نیست| برندی موفق است که همیشه به روز باشد

اردبیل_ ایرج نوذری بازیگر_ مجری تلویزیون گفت: تبلیغات لزوما برای چیز «نو» نیست بلکه تبلیغات یادآورنده است و برندی موفق است که همیشه به روز باشد.

به گزارش خبرنگار بازار، در حاشیه نمایشگاه خودرو، قطعات و صنایع وابسته در اردبیل حضور ایرج نوذری بازیگر _مجری توانمند کشورمان _به عنوان سفیر و کاراکتر تبلیغاتی شرکت پلاس تکس توجه خبرنگار ما را به خود جلب کرد.

همین مسئله بهانه ای شد تا در خصوص فعالیت چهره های سرشناس کشورمان از جمله بازیگران، ورزشکاران و...، در حوزه تبلیغاتی گفتگویی با این هنرمند موفق در عرصه بازیگری و البته تبیلغاتی کشورمان داشته باشیم.

هیچ وقت کاری را با قضایای مالی نسنجیده ام
یکی از اولویت های که همیشه داشته ام این بوده که هیچ وقت کاری را با قضایای مالی نسنجیده ام چون معتقدم بعضی از کارها اصلا قیمتی ندارند.

عقیده دارم اگر کاری را انجام می دهم حتی اگر حق الزحمه و دستمزدی هم از بابت آن کار می گیرم _بخصوص در حوزه تبلیغات_ حتما باید خودم نسبت آن جنس و مقوله تعلق خاطر داشته باشم و خودم مورد استفاده قرار داده باشم.

این مسئله شاید برای خیلی ها مهم نیست و حتی خودشان هم می گویند که ما پول می گیریم و تبلیغ می کنیم ولی این دیدگاه، از نظر من قابل قبول نیست.

محصولی را که خودم استفاده کرده باشم تبلیغ می کنم
_محصول_ را خودم باید استفاده بکنم بعد راجع به همان _جنس_ تبلیغ کنم تا مردم با آن _محصول_ آشنا شوند.

تبلیغات هم لزوما برای چیز «نو» نیست. حتما نباید محصول «نو» باشد تا تبلیغ کنیم. ما خیلی از نوشیدنی های جهانی را داریم که نیاز به تبلیغ هم ندارد اما _تبلیغ_ Reminder و یادآورنده است.

برندی که می خواهد همیشه موفق باشد باید خودش را به روز نگه دارد. تبلیغات چاشنی و ظرافت کاری است که نشان بدهد_فلان کالا_ همیشه در صحنه است.

در عرصه تبلیغات ۴ ثانیه یا ۴ دم فرصت دارید تا تاثیر خودتان را بگذارید
کسی که خودش جنس را نشناسد، وقتی کیفیت جنس را نمی داند؛ این مسئله رسالت کاری را خدشه دار می کند.

من جزو نخستین ها در کار تبلیغات بودم _زمانی که_ خیلی ها نمی دانستند تبلیغات چیست و الان هم _خیلی ها_ نمی دانند تبلیغات درست چیست، در حوزه تبیلغات فعالیت می کردم.

شما برای اینکه تاثیرگذار باشید _چه تصویری و چه صدا_ ۴ ثانیه یا ۴ دم فرصت دارید تا تاثیر خودتان را _روی مخاطب_ بگذارید و بعد توضیحات و ... .

من موقعی می توانم رسالت داشته باشم که جنس خوب، کیفیت خوب و...، را از خود به جا بگذارم.

کد خبر: ۱۶۰٬۹۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha