۱۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰
فروش بخشی از دارایی های تمحرکه برای جبران زیان
بازار خبر داد؛

فروش بخشی از دارایی های تمحرکه برای جبران زیان

نماد تمحرکه در نظر دارد بخشی از اقلام راکد و بلا استفاده موجود انبار خود را از طریق برگزاری مزایده عمومی به فروش برساند. زیرا ۱۲ ماهه امسال همچون پارسال به ازای هر سهم حدود ۱۲ تومان زیان ساخته است

بازار؛ گروه بورس: برگزاری مزایده شرکت ماشـین سازی نیرو محرکه (سهامی عام) با نماد تمحرکه در نظر دارد بخشی از اقلام راکد و بلا استفاده موجود انبار خود را از طریق برگزاری مزایده عمومی به فروش برساند. این مساله به این دلیل رخ داده که این شرکت در ۱۲ ماهه امسال به ازای هر سهم حدود ۱۲ تومان زیان ساخته است در حالی که خیلی ها تصور داشتند که شرکت های ماشین سازی در غیاب شرکت های خارجی در ایران می توانند به سود سازی برسند، این شرکت در سال مالی قبل تر هم به ازای هر سهم ۱۲ تومان زیان ساخته بود و گویا تنها راهکار شرکت برای فرار از زیان فروش دارایی هاست.

پیش از این هم تمحرکه اعلام کرد که انعقاد قرارداد ساخت درایو وسـتون پروژه K۱۲۵منوط به تهیه تضامین بانکی بوده و از آنجایی که شـرکت به خاطر مشـکلات موجود علی رغم رایزنی زیاد با ارگانهای زیربط موفق به تهیه ضمانت نامه بانکی نشده به همین منظور قرارداد مذکور منعقد نشد.

کد خبر: ۱۶۰٬۹۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha