آغاز ثبت نام آزمون استخدامی شرکت‌های دانش بنیان و خصوصی

آغاز ثبت نام آزمون استخدامی شرکت‌های دانش بنیان و خصوصی

دبیر ششمین آزمون استخدامی بخش خصوصی و شرکت‌های دانش بنیان گفت: از امروز شنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۱ ثبت نام آزمون شرکت‌های خصوصی و دانش بنیان به مدت دو هفته آغاز شد.

به گزارش بازار، محمد حسین قمری افزود: ثبت نام ششمین آزمون شرکت‌های خصوصی و دانش بنیان برای بیش از ۴ هزار و ۹۰۰ شرکت و سازمان دانش بنیان از امروز به مدت دو هفته آغاز شد و تا ۳۱ تیر ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه داوطلبان برای ثبت نام باید به سایت آزمون به آدرس www.inre.ir مراجعه کنند، افزود: بعد از اینکه ثبت نام در آزمون در ۳۱ تیر به پایان می رسد در مرداد داوطلبان می‌توانند نسبت به تکمیل پرونده خود اقدام کنند. ششمین آزمون شرکت‌های خصوصی و دانش بنیان در شهریور ماه در دو مرحله برگزار می‌شود.

قمری درباره مراحل این دوره از آزمون گفت:مرحله اول این آزمون اینترنتی و مرحله دوم مصاحبه با شرکت‌ها خصوصی و دانش بنیان است که برای داوطلبان انجام می‌شود.

وی درباره مزیت‌های ششمین آزمون شرکت‌های خصوصی و دانش بنیان در ادامه تاکید کرد: آزمون امسال نسبت به سال‌های گذشته مزایای زیادی دارد؛ اول آنکه امکان ثبت نام کارآموزی برای کسانی که مهارت کمتری دارند و یا دانشجو هستند و یا تازه فارغ التحصیل شده اند وجود دارد، دوم اینکه ظرفیت‌های کارآموزی جمع شده که این افراد بتوانند شرکت کنند و با توجه به مصوبه اخیر سازمان اداری و استخدامی این آزمون جزو موارد استخدام در دولت بدون آزمون دولتی، معرفی شده و کسانی که شرکت می‌کنند حائز امتیاز می‌شوند و می‌توانند امتیاز را دریافت کنند،

قمری ادامه داد: همچنین سامانه‌ای در داخل سایت آزمون بارگذاری شده که به داوطلبان کمک می‌کند بتوانند شغل و شرکتی را که احتمال قبولی آن‌ها وجود دارد با توجه به سطح مهارت خودشان قبل از ثبت نام، پیدا کنند و این موضوع به شفافیت آزمون کمک می کند.

دبیر ششمین آزمون استخدامی شرکت‌های خصوصی و دانش بنیان در ادامه گفت:در این دوره از آزمون حدود ۱۰۰۰ شرکت از ۴۹۰۰ شرکت، دانش بنیان هستند و افرادی که در این آزمون ثبت نام می کنند مهارت‌های خودشان را می‌سنجند و بعد از آن رزومه آن‌ها به شکل کارنامه آزمون ارائه می‌شود و به شرکت‌های دانش‌بنیان و سایر شرکت‌ها معرفی می‌شود و بعد از آن بررسی برای دعوت به کار آغاز می‌شود.

وی در ادامه گفت: سال گذشته ۱۲ هزار نفر از طریق آزمون استخدامی بخش خصوصی و شرکت‌های دانش‌بنیان دعوت به کار شدند و امسال هم برای ۲۵ هزار نفر فرصت شغلی از طریق این آزمون ایجاد می‌شود.

کد خبر: ۱۶۰٬۸۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 3
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • سارا IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
      0 1
      در این آزمون شرکت کردیم و راضی بودیم . ب دوستام معرفی کردم این آزمون رو و امسال شرکت میکنن.
    • محمد US ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
      0 1
      این آزمون محشره و جدا از این که ضرر نداره سود هم داره
    • زهرا US ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
      0 0
      آزمون استخدامی شرکت های دانش بنیان که از طریق سایت اینره بود، فوق العاده غیر استاندارد و غیر کاربردی، سوالات از معده گنجشک و گردش خون ملخ بود تا غیر کاربردی ترین سوالات، آخر هم امتیاز من تو زبان از دوستم بالاتر بود من رو زده بود ضعیف و ایشان متوسط، و اینکه من دو مورد شرکت کرده بودم، جدا نکرده بود امتیازم رو توی دو مورد و کلی همه رو درهم زده بود، و حدود 100 صفحه جواب آزمون شخصیت فرستاده بود، در واقع پول دادیم که تحلیل شخصیت بشیم و در نهایت در رزرو باشیم. اینکه میگفتند چندین هزار نفر رو می‌خواهند استخدام کنند، دروغ بود چون با رتبه 100تا 200 در آزمون ها من رو در رزرو گذاشتند