۱۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳
«وساپا» سهام تامین سرمایه لوتوس را می فروشد
«بازار» خبر داد

«وساپا» سهام تامین سرمایه لوتوس را می فروشد

نماد «ولساپا» به منظور بهبود در پرتفوی سرمایه گذاری و تحقق اهداف شرکت در سال ۱۴۰۱ نسبت به فروش سهام شرکت تامین سرمایه لوتوس پارسیان اقدام می کند.

بازار؛ گروه بورس: بر اساس تصمیم هیات مدیره شرکت گروه سرمایه گذاری سایپا با نماد ولساپا مقرر شده به منظور بهبود در پرتفوی سرمایه گذاری و تحقق اهداف شرکت در سال ۱۴۰۱ نسبت به فروش سهام شرکت تامین سرمایه لوتوس پارسیان اقدام کند. بر این اساس اقدامات اولیه در راستای کسب مجوز فروش سهام مذکور با کارگزاری سپهر باستان و معاونت عملیات بازار شرکت بورس اوراق بهادار هماهنگی انجام شده است.

«وساپا» دومیلیارد و ۹۶ میلیون سهم لوتوس (۱۴ درصد کل شرکت) مستقیما دارد که با بهای تمام شده ۲۳۰ میلیارد تومان مالک آن شده است و اگر وساپا هر سهم لوتوس رو ۷۰۰ بفروشد، حدود ۱۲۴۰ میلیارد تومان سود خالص کسب خواهد کرد.

آخرین قیمت لوتوس روی تابلو ۶۲۶ تومان با پی بر ای ۶.۸ بوده است.

موضوع فعالیت وساپا عبارت است سرمایه‌گذاری در سهام، سهم الشرکه، واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق‌ها یا سایر اوراق بهادار دارای حق رای با هدف کسب انتفاع به‌طوری‌که به‌تنهایی یا به همراه اشخاصِ تحتِ کنترل یا اشخاص تحت کنترل واحد، کنترل شرکت، موسسه یا صندوق سرمایه‌پذیر را در اختیار گرفته یا در آن نفوذ قابل ملاحظه یابد.

کد خبر: ۱۶۰٬۶۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha