۱۶ تیر ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۴
«قزاقستان» مقصد خوبی برای تولیدات دانش بنیان گلستان است
در گفتگو با بازار؛

«قزاقستان» مقصد خوبی برای تولیدات دانش بنیان گلستان است

گرگان- جوزدانی، مدیر شرکت شتابگران فناوری گلستان با تاکید بر شناسایی بازارهای جدید گفت: قزاقستان مقصد خوبی برای صادرات تولیدات دانش بنیان گلستان است.

محمدسجادجوزدانی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: با هدف معرفی ظرفیت ها و دست یابی به مقاصد تجاری جدید در نمایشگاه تخصصی ایران در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی آلماتی (آتاکنت اکسپو) حاضر شده و خوشبختانه ارتباطات خوبی انجام شد.

مدیر شرکت شتابگران فناوری گلستان ادامه داد: حمایت های پارک علم و فناوری و همکاری اتاق مشترک ایران و قزاقستان شرایط مطلوبی را برای شرکت های ایرانی حاضر در نمایشگاه فراهم‌ کرده است.

وی افزود: در این نمایشگاه بین المللی شرکت های فعال در زمینه نفت- گاز- پتروشیمی- صنایع و مصالح ساختمانی- خدمات فنی و مهندسی- انرژی (آب و برق)، کشاورزی- صنعت و ماشین آلات، شوینده، آرایشی بهداشتی- گردشگری- لوازم خانگی- مبلمان و صنایع چوب- فرش و موکت، مواد و صنایع غذایی- دام و طیور، خودرو و قطعات خودرو و البته شرکت های دانش بنیان حضور جدی داشتند.

مدیر شرکت شتابگران فناوری گلستان گفت: قزاقستان یکی از مقاصد خوب صادراتی ایران است به طوری که سرمایه گذاران ایرانی در سالیان اخیر در بخش های همچون معدن و کشاورزی حضور پررنگی در این کشور داشتند.

جوزدانی بیان کرد: حضور در این نمایشگاه سبب شد تا امکان شناسایی ظرفیت های کشور قزاقستان ایجاد و دیدارهای متعددی با همکاران فعال در بخش دانش بنیان این کشور فراهم شود.

وی گفت: وجود اشتراکات فرهنگی اجتماعی و مذهبی بین ایران و قزاقستان و همچنین سکونت ده‌ها هزار قزاق در منطقه گرگان و دشت می تواند زمینه ساز توسعه و تقویت ارتباطات بین شرکت های ایرانی با طرف های قزاقستان باشد.

گفتنی است شرکت شتابگران فناوری گلستان در زمینه طراحی و تولید تجهیزات پیشرفته کنترل عفونت در گلستان فعال بوده و برند مختلفی شامل تجهیزات هوشمند بهداشت دست، تجهیزات تصفیه هوا و تجهیزات مه پاش برای صنایع غذایی و سالن های دام و طیور تولید و به بازار عرضه می‌کند.

کد خبر: ۱۶۰٬۶۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha