۱۵ تیر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۱
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

فعال‌سازی و افزایش ظرفیت تولید ۷۲ واحد صنعتی استان بوشهر | ۳ هزار شغل احیا شد

بوشهر- صفوی مدیر کل صمت استان بوشهر از فعال سازی ۵۰ واحد راکد و افزایش ظرفیت ۲۲ واحد صنعتی استان خبر داد و گفت: با این کار بیش از ۳ هزار شغل احیا شده است.

مهدی صفوی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: از ابتدای شکل‌گیری دولت سیزدهم تا پایان خردادماه سالجاری تعداد ۳۵واحد صنعتی راکد در استان بوشهر، فعال سازی و راه اندازی مجدد شده است.

وی افزود: در راستای اقدامات صورت گرفته از سوی این اداره کل حدود ۳۰ واحد صنعتی راکد در سال گذشته و 5 واحد دیگر در سه ماهه اول سالجاری فعال و راه اندازی مجدد شده است.

مدیر کل صنعت و معدن و تجارت استان بوشهر با بیان اینکه جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به عنوان یک ظرفیت مناسب برای حمایت از واحد های تولیدی است خاطر نشان کرد: از سال گذشته تا کنون 35 جلسه با 505 مصوبه در راستای رفع مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی انجام گرفته که بخشی از آنها با همکاری بانک‌های عامل و دستگاه‌های اجرایی مرتبط، عملیاتی شده است.

وی اضافه کرد: مسائل بانکی، تامین اجتماعی، امور مالیاتی و کمبود تامین مواد اولیه و ... از جمله موضوعاتی است که با پیگیری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مورد بررسی و تصمیم گیری لازم با حضور مسئولین دستگاه‌های اجرایی قرار گرفته است.

مدیرکل صمت استان بوشهر تصریح کرد: طبق اهداف و پیش بینی برنامه‌های سال جاری بخش صنعت این اداره کل، تعداد 45 فقره صدور پروانه بهره برداری، فعال سازی تعداد ۵۰ واحد صنعتی راکد، افزایش ظرفیت تولید 22 واحد صنعتی، تعیین تکلیف 5 واحد صنعتی تملک شده از سوی بانک‌ها و بازسازی و نوسازی 5 واحد صنعتی پیش بینی و تعیین شده است.

کد خبر: ۱۶۰٬۵۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha