۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶
گنبدکاووس به عنوان پایتخت فرش دستبافت ایران معرفی شود
نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس:

گنبدکاووس به عنوان پایتخت فرش دستبافت ایران معرفی شود

گرگان- نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس گفت: با توجه به ظرفیت های گنبدکاووس تلاش کنیم تا این شهر را بعنوان پایتخت فرش دستباف ایران معرفی کنیم.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان، امان قلیچ شادمهر در دیدار نمایندگان منتخب مردم گلستان در مجلس یازدهم با رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان و نمایندگان واحدهای تولیدی استان اظهار کرد: ما از فقر نمی ترسیم همانطور که از تحریم ها نمی هراسیم بلکه از چهره زشتی که فقر با خود بهمراه دارد می ترسیم.

وی افزود: ما از فساد و فحشایی که از عواقب فقر است می هراسیم و به همین خاطر است که همه باید برای رشد، توسعه و ریشه کنی فقر تلاشی مضاعف کنیم.

شادمهر با بیان این که باید از یک جایی شروع کنیم و موانع توسعه استان را مرتفع کنیم، گفت: ارقام و آمار زیاد است و تنها بازی با اعداد است لذا همه باید تلاش کنیم تا توسعه واقعی در استان اتفاق بیفتد.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: گنبد همواره محل تلاقی تمدن ها بوده و با توجه به پتانسیل‌های فراوانی که در حوزه فرش دستباف دارد لازم است به منظور توسعه آن، تلاش کنیم تا این شهر را بعنوان پایتخت فرش دستباف ایران معرفی کنیم.

کد خبر: ۱۶٬۰۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha