سهم ۴۰ درصدی شرکت‌های دانش‌بنیان از صنعت آسانسور کشور
معاون وزیر صمت عنوان کرد

سهم ۴۰ درصدی شرکت‌های دانش‌بنیان از صنعت آسانسور کشور

برادران، معاون صنایع عمومی وزارت صمت با اشاره به فعالیت ۱۰ شرکت دانش بنیان در حوزه آسانسور، گفت: دانش بنیان‌ها حدود ۴۰ درصد از سهم بازار را تامین می‌کنند.

به گزارش بازار، محمد مهدی برادران در آیین افتتاح یازدهمین نمایشگاه بین المللی آسانسور، پله برقی، بالابرها، نقاله‌ها و قطعات جانبی گفت: در ۳ سال اخیر قدم‌های بلندی در راستای خودکفایی در صنعت آسانسور برداشته ایم تا جایی‌که تولیدکنندگان داخلی توانایی طراحی و ساخت آسانسور برای ساختمان‌های ۳۰ طبقه را دارند.

وی رسیدن به تولید مطلوب را پیام اصلی این نمایشگاه عنوان کرد و افزود: تولیدکنندگان داخلی تاییده استاندارد سازمان ملی استاندارد را دریافت کرده‌اند و تضمین داخلی کافی را به خریداران می‌دهند همچنین مجموعه فنی و حرفه‌ای آموزش‌های لازم را در این زمینه آغاز کرده است.

معاون وزیر صمت با بیان اینکه بیش از ۶۰۰ مجموعه در صنعت آسانسور فعال است، گفت: ۳۰ مجموعه برتر در حوزه تولید آسانسور در کشور موفق به دریافت مجوزهای لازم از وزارت صمت شده‌اند که این مجموعه‌ها در نمایشگاه حضور دارند و محصولات را با عمر و تضمین بالا در دسترس مشتریان قرار می‌دهند.

وی با اشاره به ارتقا سطح کیفی محصولات داخلی افزود: به مردم تضمین می‌دهیم که بدون دغدغه از تولیدات داخلی استفاده کنند.

برادران با اشاره به لزوم توسعه رویکرد صادراتی، خاطر نشان کرد: تمرکز ما علاوه بر پوشش داخلی، تامین نیاز منطقه است.

معاون صنایع عمومی وزارت صمت با بیان اینکه این وزارتخانه از تولیدکنندگان خواسته شده مدت خدمات پس از فروش را افزایش دهند گفت: باید به تعمیرات آسانسور توجه ویژه کنیم تا در این زمینه خودکفا باشیم و متخصص شویم.

کد خبر: ۱۶۰٬۳۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha