۱۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
۹ زنجیره تولید گوشت مرغ در گلستان فعال است
معاون بهبود جهاد کشاورزی گلستان:

۹ زنجیره تولید گوشت مرغ در گلستان فعال است

گرگان-تخله، معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی گلستان گفت: یکی از اولویت‌های کشور در بحث تولید را مدیریت یکپارچه دانست و گفت: در استان ۹ زنجیره تولید در بخش طیور فعال هستند.

عبدالغفار تخله در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: با مدیریت یکپارچه تولید می‌توان محصولی با کیفیت بیشتری به بازار عرضه کرد.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی گلستان با بیان اینکه استان در بخش صنعت طیور دارای ۹ زنجیره تولید است، افزود: در حال حاضر پنج واحد دارای ساختار زنجیره گوشت در استان فعال هستند که در آینده به زنجیره تولید تبدیل خواهند شد.

وی ایجاد زنجیره را منجر به کاهش هزینه‌های تولید و افزایش بهره‌وری و ایجاد برند صادراتی محصولات دانست و گفت: ایجاد زنجیره کامل تولید در طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها بسیار تأثیرگذار بود و کمک ویژه‌ای به اجرای این طرح کرد.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی گلستان یکی از اولویت‌های کشور در بحث تولید را مدیریت یکپارچه دانست و گفت: با مدیریت حلقه‌های تولید محصول با کیفیت تری بیشتر به بازار عرضه می‌شود.

تخله ضمن بیان اینکه طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها جراحی اقتصادی بود، خاطرنشان کرد: اکنون وجود زنجیره تولید بیش از گذشته مورد نیاز است.

او در توضیح حمایت دولت از زنجیره تولید، اظهار کرد: با در نظر گرفتن تسهیلات بانکی در خصوص حمایت از واحدهای تولیدی اقداماتی انجام شده است.

به گفته معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی گلستان، آن دسته از صنایعی که در تولید، صادرات و قراردادهای خرید و فروش مرغ نقش بیشتری دارد در اولویت‌های حمایتی قرار می‌گیرند.

کد خبر: ۱۶۰٬۲۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha