۱۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲
جوجه کشی یک روزه غاز در مازندران
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

جوجه کشی یک روزه غاز در مازندران

ساری- افرایی، کارآفرین و فعال در صنعت جوجه کشی پرندگان تزئینی از تولید دستگاه جوجه کشی مدرن پرندگان در استان خبر داد و گفت:جوجه کشی یک روزه غاز نیز جزو برنامه ها است.

یاسر افرایی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به طراحی دستگاه داتیکس ۵ اظهار داشت: جوجه آوری پرنده های تزیینی مانند قرقاول در این دستگاه به راحتی صورت می گیرد و این دستگاه رقیب اصلی دستگاه های کره ای است.

وی با اشاره به اینکه ۱۸ سال در زمینه جوجه کشی و پرورش پرندگان فعالیت دارد، ادامه داد: آموزش های لازم به متقاضیان و جوانان داده می شود تا بتوان با تلفیق دانش و صنعت کارآفرینی کرد.

وی با عنوان اینکه آموزش رایگان به متقاضیان کارآفرینی و جوجه کشی ارائه می شود، گفت: با توجه به اینکه استقبال زیادی از پرورش غاز می شود، پرورش و جوجه کشی غاز نیز در دست اقدام است.

افرایی با بیان اینکه جوجه کشی غاز نیز به صورت یک روزه صورت می گیرد، به از سرگیری صادرات آن اشاره کرد و گفت: در این زمینه نیز فعالیت هایی در دست اقدام است.

این کارآفرین ادامه داد: فعالیت و جوجه کشی در صنعت طیور و یا غاز به صورت فصلی انجام می شود و در مدت فعالیت جوانانی از خدمات آن بهره مند می شوند.

کد خبر: ۱۶۰٬۲۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha