۱۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱
امکان دسترسی به سوابق درمانی با سامانه شهروندی بیمه سلامت
مدیر کل دفتر خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت اعلام کرد

امکان دسترسی به سوابق درمانی با سامانه شهروندی بیمه سلامت

کاملی، مدیر کل دفتر خدمات تخصصی بیمه سلامت گفت: خدمات درمانی دریافتی افراد در سامانه شهروندی بیمه سلامت ذخیره و در دسترس است.

به گزارش بازار، محمداسماعیل کاملی، افزود: نسخه الکترونیک و اطلاعاتی که از مراجعات سرپایی و به مراکز درمانی در طرح نسخه الکترونیک ثبت می‌شود بخشی از پرونده سلامت الکترونیک افراد است.

مدیر کل دفتر خدمات تخصصی بیمه سلامت گفت: هر شهروند ایرانی ممکن است چندین بار مراجعه سرپایی داشته باشد، اما نیاز به بستری نداشته باشد و مراجعه بستری ما در طول سال ۶ تا ۸ میلیون است، اما برای گرفتن خدمات سرپایی مراجعات مکرری در سال داریم در واقع اگر ما پرونده سلامت الکترونیک هر شهروند را کامل کنیم بخش مهمی از اطلاعات درمانی افراد تشکیل می‌شود.

مدیر کل دفتر خدمات تخصصی بیمه سلامت تاکید کرد: نسخه الکترونیک بخش مهمی از پرونده الکترونیک سلامت هر شهروند است که با مراجعه به سامانه بیمه سلامت، دفعات مراجعه، خدمات دریافتی و سوابق درمانی ذخیره می‌شود و حتی میزان پرداختی فرد و بیمه به طور کامل مشخص است.

کاملی گفت: در سامانه بیمه سلامت هر فرد با کد ملی می‌تواند به همه ی سوابق درمانی خود دسترسی داشته باشد و همه بیمه‌ها می‌توانند به این سامانه بپیوندند.

مدیر کل دفتر خدمات تخصصی بیمه سلامت افزود: سازمان بیمه سلامت در تلاش است افزایش تعرفه دارو به گونه‌ای باشد که پرداخت از جیب مردم افزایشی نداشته باشد.

کد خبر: ۱۶۰٬۲۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha