۱۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۷
اختصاص ۲۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات دولتی برای دامداران و مرغداران
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس خبرداد:

اختصاص ۲۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات دولتی برای دامداران و مرغداران

همدان - عضو هیئت رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس از اختصاص ۲۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات دولتی برای دامداران و مرغداران کشور خبر داد.

به گزارش بازار؛ حجت الاسلام احد آزادیخواه با بیان اینکه ملایر محور تولید شیر و گوشت در استان همدان است، یادآور شد: دغدغه اصلی ما پس از اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها، جوجه‌ریزی بود که مشکلی طی دوره‌ سه ماهی که گذشت، نداریم

وی ادامه داد: در هر دوره حدود ۱۳۰ میلیون قطعه جوجه‌ریزی در کشور نیاز بازار است که با اقدام به موقع شرکت پشتیبانی امور دام و تولیدکنندگان مشکلی در این زمینه نداریم.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس با اشاره به اختصاص ۲۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات دولت برای دامداران و مرغداران، گفت: ملایر در جذب این تسهیلات خوب عمل کرد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نقش اثرگذار و راهبردی اتاق بازرگانی را در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی و تقویت این تعامل مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: اتاق بازرگانی یک ظرفیت مهم برای استان و شهرستان است.

وی در ادامه خواستار تشکیل کمیته دامپروری در اتاق بازرگانی ملایر شد و افزود: مدل شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی باید در این شهرستان نیز اجرایی شود تا تعامل نظام‌مندی بین دولت و بخش خصوصی ایجاد کنیم.

کد خبر: ۱۶۰٬۱۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • سعید، IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
      0 0
      دیگه دامداری نمونده،همه دامداران بخاطر سیاست غلط وزیر جهاد ورشکسته شدن،آقای وزیر لطفا دام را صادر کن،خشکسالی و هزینه گران نهاد،نبود علوفه،بزار دام مازاد صادر بشه،در غیر اینصورت همه دام مولد را مجبوریم بدیم کشتارگاه،چون از گرسنگی میمیرن