۱۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۳
تفاهم برای ۱۲ هزار میلیارد سرمایه در گردش بنگاه‌های کوچک و متوسط

تفاهم برای ۱۲ هزار میلیارد سرمایه در گردش بنگاه‌های کوچک و متوسط

معاون سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از امضای تفاهم نامه با بانک ملی برای تامین سرمایه در گردش بنگاه‌های کوچک و متوسط مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی به میزان ۱۲ هزار میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش بازار، عزیزالله قربانی گفت: این تسهیلات به منظور افزایش ظرفیت واحدهای نیمه فعال و فعال سازی واحدهای راکد پرداخت خواهد شد.

معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران همچنین یادآوری کرد: این تفاهم نامه برای اولین بار در یک حرکت جهادی برای واحدهای کوچک و متوسط و به مناسبت دهه تولید و تجارت در راستای حمایت از تولید و اشتغال، منعقد گردید.

وی اعطای تسهیلات تلفیقی از محل منابع سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و شرکت‌های استانی تابعه را از اهم موضوعات تفاهم نامه دانست.

قربانی در ادامه سخنان خود، بیان کرد: آورده سازمان به میزان ۲ هزار میلیارد ریال و آورده بانک به میزان ۱۰ هزار میلیارد ریال و در مجموع ۱۲ هزار میلیارد ریال برای تامین سرمایه در گردش بنگاه‌های کوچک و متوسط مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی موضوع مورد استفاده قرار می‌گیرد.

معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، تاکید کرد: این تفاهم نامه بصورت ۳ جانبه میان سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک و بانک ملی ایران امضا شده است.

کد خبر: ۱۶۰٬۰۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha