۱۴ تیر ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۷
نوسان قیمت «مواد اولیه» کمر تولیدکننده را شکسته است
مدیرعامل کالای خواب اوما:

نوسان قیمت «مواد اولیه» کمر تولیدکننده را شکسته است

گرگان- کاظم پور، مدیرعامل شرکت تولیدی کالای خواب اوما با بیان اینکه دولت باید از تولیدکنندگان حمایت کند، گفت: نوسانات قیمت مواد اولیه کمر تولیدکننده را شکسته است.

مسعود کاظم پور در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: متاسفانه ضوابط و قوانین سخت گیرانه ای برای دریافت تسهیلات تولیدکنندگان وجود دارد و این موضوع شرایط سختی را برای ما به وجود آورده است.

مدیرعامل شرکت تولیدی کالای خواب اوما افزود: با توجه شرایط اقتصادی حال حاضر کشور، تورم های به وجود آمده و عدم حمایت مسئولان چاره ای نداریم جز اینکه ۳۰ الی ۴۰ درصد تعدیل نیرو داشته باشیم.

کاظم پور با اشاره به موضوع نوسان قیمت ها در سطح کشور، بیان کرد: نوسان قیمت کمر تولیدکننده را شکسته و با توجه به تورم و افزایش قیمت ارز، شاهد افزایش قیمت در محصولات پتروشیمی و غیره هستیم که این امر مستقیما به تولیدکنندگان کالای خواب فشار می آورد.

وی با بیان این که در کنار افزایش قیمت ها، افزایش ۵۷ درصدی حقوق کارگران هم مشکلات عدیده ای را به تولیدکننده ها وارد کرده است، گفت: قیمت مواد اولیه هم در چند ماه اخیر حدود ۴۰ تا ۵۰ درصد افزایش یافته این در حالی بوده که این افزایش قیمت در گذشته بین ۱۰ الی ۱۲ درصد بوده است.

کاظم پور با بیان اینکه دولت باید از تولیدکنندگان حمایت کند، گفت: ارائه تسهیلات بانکی آسان یکی از راه هایی است که کمک زیادی به رشد تولید می کند.

مدیرعامل شرکت تولیدی کالای خواب اوما اضافه کرد: شرکت ما حدود ۱۵ سال است که فعالیت خود را در زمینه تولید انواع کالای خواب از جمله تشک طبی، طبی فنری، روتختی، ملافه، بالشت، سرویس خواب و غیره آغاز کرده است.

کد خبر: ۱۵۹٬۹۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha