۱۳ تیر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۱
کرونا، سیاست ارز ترجیحی و تغییر رویکرد مالیاتی مهم‌ترین مشکلات اصناف استان بوشهر در ۲ سال اخیر است
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

کرونا، سیاست ارز ترجیحی و تغییر رویکرد مالیاتی مهم‌ترین مشکلات اصناف استان بوشهر در ۲ سال اخیر است

بوشهر- صفوی مدیر کل صمت استان بوشهر گفت: کرونا، سیاست ارز ترجیحی و تغییر رویکرد مالیاتی مهم‌ترین مشکلات اصناف استان بوشهر در دو سال اخیر هستند.

مهدی صفوی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: استان بوشهر در حوزه تجارت و بازرگانی و داد و ستد کالاهای مختلف از جمله مواد خوراکی و پوشاک و کیف و کفش و لوازم برقی و ...با توجه به‌مجاورت با کشورهای حوزه خلیج فارس، شرایط مطلوبی دارد.

وی افزود: گناوه و دیلم و دلوار و بوالخیر و بندر بوشهر و بندر دیر از مناطق مهم و تاثیرگذار در حوزه تجارت و بازرگانی دریایی به شمار می‌روند و تقویت ته‌لنجی و تسهیل واردات کالا موجبات تثبیت اشتغال در این عرصه می‌شود.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به فعالیت ۱۵۰ هزار واحد صنفی در استان بوشهر خاطر نشان کرد: علاوه بر آن، حدود ۲۰ هزار واحد تجاری و بازرگانی نیز در شهرستان‌های ۱۰ گانه استان بوشهر فعال هستند.

صفوی تصریح کرد: در دو سال اخیر بخاطر مشکلات ‌ناشی از ویروس کرونا، بازارهای ساحلی تحت تاثیر قرار گرفتند و امسال نیز سیاست اصلاح ارز ترجیحی و تغییر رویکرد مالیاتی مشکلات عدیده‌ای برای اصناف بوجود آورد.

وی یادآور شد: اصناف در شرایط کنونی نیازمند حمایت جدی مدیران ارشد استان هستند و اگر حمایت نشوند ممکن است با مشکلات‌ جبران‌ناپذیری مواجه شوند.

صفوی تاکید کرد: پرداخت تسهیلات کم‌بهره با بازپرداخت طولانی مدت و اصلاح شیوه مالیاتی اخیر از مطالبات عمده اصناف استان بوشهر در سال جاری به شمار می‌رود.

کد خبر: ۱۵۹٬۸۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha