۱۳ تیر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۵
قابلیت های جدید واتس اپ؛ از پاک کردن پیام های ارسالی تا مخفی کردن وضعیت
تازه های نرم افزاری؛

قابلیت های جدید واتس اپ؛ از پاک کردن پیام های ارسالی تا مخفی کردن وضعیت

واتس اپ از قابلیت های جدید این پیام رسان خود خبر داد که هم اکنون در قالب نسخه بتا، در اختیار کاربران اندرویدی قرار گرفته است.

به گزارش بازار، واتس اپ از قابلیت های جدید این پیام رسان ویژه کاربران اندرویدی خود خبر داد. بر اساس این گزارش، کاربران واتس اپ به زودی قادر خواهند بود وضعیت خود را شخصی سازی کرده تا تنها مخاطبین مد نظر شما، بتوانند آن را ملاحظه نمایند.

همچنین نکته دیگری که کاربران واتس اپ در قیاس با کاربران تلگرام، همواره از آن ناراضی بوده اند، عدم امکان حذف پیام های ارسال شده پس از مشاهده آن توسط فرد گیرنده بود که ظاهرا واتس اپ قرار است این امکان را نیز برای کاربران خود به ارمغان آورد.

به گفته شرکت متا، این قابلیت ها هم اکنون در نسخه بتا ۲.۲۲.۱۵.۸ واتس اپ بر روی گوگل پلی در دسترس بوده و علاقمندان می توانند با به روز رسانی نسخه واتس اپ خود به این نسخه، از آنها استفاده نمایند.

اما نکته دیگر اینکه کاربران نسخه ویندوز واتس اپ نیز قرار است به زودی از این قابلیت ها برخوردار شده و تمامی امکانات مذکور در نسخه بتا اندروید بر روی ویندوز نیز ارائه خواهند شد.

همچنین گفته می شود تمامی این قابلیت های جدید احتمالا به صورت عمومی و بدون نیاز به تغییر نسخه فعلی واتس اپ به نسخه بتا، به زودی در قالب به روزرسانی جدید نسخه اورجینال واتس اپ در اختیار کاربران اندروید قرار گیرند.

با این حال، توجه داشته باشید که برخی از این قابیلت ها، با محدودیت هایی نیز روبرو هستند. به عنوان مثال، قابلیت پاک کردن پیام های ارسالی، در حال حاضر تا ۲ روز امکان پاک شدن برای طرف مقابل را داشته و پس از آن، شما قادر به پاک کردن پیام های ارسالی خود نخواهید بود؛ موردی که همچنان می توان گفت تلگرام دست بالا را در رقابت با واتس اپ در اختیار دارد.

کد خبر: ۱۵۹٬۸۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha