۱۳ تیر ۱۴۰۱ - ۰۵:۲۳
درآمد ۲۰ میلیارد تومانی «ریشمک» در ۶ ماهه
بازار خبر داد

درآمد ۲۰ میلیارد تومانی «ریشمک» در ۶ ماهه

«ریشمک» با سرمایه ثبت شده ۳۰ میلیارد تومانی طی عملکرد شش ماهه سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۱ مبلغ ۲۰.۵ میلیارد تومان درآمد فروش داشته است.

بازار؛ گروه بورس: ریشمک با سرمایه ثبت شده ۳۰ میلیارد تومانی طی عملکرد ۶ ماهه سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۱ مبلغ ۲۰.۵ میلیارد تومان درآمد فروش داشته است. همچنین ریشمک طی عملکرد ۱ ماهه منتهی به ۱۴۰۱.۰۳.۳۱ معادل ۱۴.۴ میلیارد تومان از محصولات خود را به فروش رسانده است.

نماد ریشمک با پی بر ایی ۲۱ در مجمع سال گذشته حدود ۹۶ تومان به ازای هر سهم سود ساخته بود، از این رو براساس عملکردی که امسال از خود به جای گذاشته پیش بینی می شود سودسازی مشابه سال گذشته داشته باشد، هرچند این نماد در عملکرد سه ساله نسبت به سایر نمادهای دارویی از نظر بازدهی عقب مانده است، از این رو و پیش بینی می شود که با تقاضای که در این نماد شکل گرفته روند صعودی آن آغاز شود.

شرکت تولید و صادرات ریشمک با ۳۰۰۰۰ میلیون تومان سرمایه حدود ۳۲ درصد سهام آن متعلق به شرکت سرمایه گذاری تدبیر است. این شرکت در یک سال گذشته حدود ۲۸۸۳۳ میلیون تومان سود کسب کرده که با در نظر گرفتن سود انباشته ۱۰۶۵۳۱ میلیون تومان ۵۳۷۰۰ میلیون ریال برای سود سهام مصوب کرده و در پایان دوره ۸۱۶۶۴ میلیون تومان سود انباشته محاسبه کرده است.

کد خبر: ۱۵۹٬۸۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha