۱۳ تیر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۳
مدیران گلستانی با تولیدکنندگان همراهی ندارند
مدیر عامل شرکت پیشرو صنعت مهاجر:

مدیران گلستانی با تولیدکنندگان همراهی ندارند

گرگان- مهاجر، مدیر عامل شرکت پیشرو صنعت مهاجر با بیان اینکه فضای تولید در گلستان فراهم است، گفت: متاسفانه مسئولان استان همراهی لازم را با تولید کنندگان ندارند.

سید رضا مهاجر در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: بستر مناسبی برای کسب و کار و تولید در گلستان فراهم است، نیروی کار فراوان و با قیمت مناسب در این استان وجود دارد که با درآمد حداقلی مشغول به کار می شوند.

مدیرعامل شرکت پیشرو صنعت مهاجر افزود: همچنین از لحاظ جغرافیایی، پتانسیل و نیروی کار فضای بسیار مناسبی برای تولید در استان وجود دارد.

وی ادامه داد: اما متاسفانه مسئولان استان آنگونه که باید با تولید کنندگان همراهی ندارد، وعده زیاد می دهند ولی هیچ کدام آنها عملیاتی نمی شود.

مهاجر توسعه فضای کسب و کار را یکی از الزامات شغلی دانست و اضافه کرد: برای این کار، سال هاست که خواستار خرید یک کارخانه متروکه و انبار در شهرک صنعتی علی آباد کتول هستیم؛ مسئولان زیادی آمدند و از کارگاه ما بازدید داشتند اما ترتیب اثری داده نشد.

این فعال اقتصادی افزود: حتی مشکل خود را در قالب نامه ای در سفر رئیس جمهور به گلستان مطرح کردم اما هنوز از سرنوشت آن خبری نیست.

مهاجر با بیان اینکه در حال حاضر 20 نفر به صورت مستقیم در واحد تولیدی مشغول به کار هستند، تصریح کرد: اگر این کارخانه متروکه یک قیمت کارشناسی و منطقی به مزایده گذاشته شود، ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۲۰ نفر دیگر در این مکان مهیا خواهد شد.

کد خبر: ۱۵۹٬۷۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha