۱۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵
تسریع در اجرای طرح کارتخوان هوشمند نانوایی‌ها| هیچ کمبودی از نظر کالاهای اساسی نداریم
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

تسریع در اجرای طرح کارتخوان هوشمند نانوایی‌ها| هیچ کمبودی از نظر کالاهای اساسی نداریم

تبریز- کلامی، معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر تسریع در روند نصب دستگاه‌های کارت‌خوان هوشمند در نانوایی های استان، گفت: سهم آرد نانوایی‌هایی که با این طرح همکاری نمی‌کنند، قطع می‌شود.

محمد کلامی در گفتگو با خبرنگار بازار، با اشاره به اینکه تاکنون یک هزار و ۷۴۷ نانوایی در تبریز مجهز به دستگاه کارتخوان هوشمند شده‌اند، افزود: اجرای این طرح در قالب اتاق عملیات با حضور شرکت پست، بانک سپه، اداره کل امور مالیاتی، شرکت غله و اتحادیه نانوایان انجام می‌شود که متولیان امر باید در سرعت بخشی نسبت به نصب دستگاه ها اقدامات لازم برای رفع مشکلات موجود را انجام دهند.

وی ادامه داد: جلوگیری از قاچاق و توزیع خارج از شبکه آرد از اهداف نصب دستگاه کارت‌خوان هوشمند در نانوایی‌ها است و با اجرای این طرح، ساماندهی بیشتری بر روی نحوه پخت و توزیع نان صورت خواهد گرفت.

کلامی گفت: از امروز نصب دستگاه‌های کارت‌خوان هوشمند در نانوایی های شهرستان های مراغه، بناب، ملکان و عجب شیر آغاز شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به شایعاتی مبنی بر گرانی مرغ، گفت: نباید اجازه دهیم شایعات فضای جامعه را ملتهب کند و دستگاه های برنامه ریز و نظارتی باید به این موضوع توجه ویژه داشته و ورود جدی کنند.

وی با تاکید بر اینکه هیچ‌گونه کمبودی در زمینه تامین کالاهای اساسی استان وجود ندارد، گفت: کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار استان با هدف تأمین به موقع و نظارت بر توزیع کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی مردم تشکیل شده است.

کلامی گفت: پایش مستمر بازار و نظارت بر میزان عرضه، قیمت و فراوانی کالاهای اساسی توسط ستاد تنظیم بازار استان انجام می شود و در صورت مواجهه با کمبود عرضه و مازاد تقاضا، مرغ منجمد به بازار عرضه می شود.

کد خبر: ۱۵۹٬۷۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha