۱۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴
۲۹۵ پروژه اشتغال روستایی در مازندران عملیاتی نشده است
در گفتگو با بازار؛

۲۹۵ پروژه اشتغال روستایی در مازندران عملیاتی نشده است

ساری- فتح الله پور، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران با بیان اینکه ۱۳ درصد اشتغال ایجاد شده در استان دارای انحراف بوده است، گفت: ۲۹۵ پروژه اشتغال عملیاتی نشده است.

فرج الله فتح الله پور در گفتگو با خبرنگار بازار با اظهار اینکه با بیان اینکه چهار هزار اشتغال روستایی در استان تمام شهری شده است، افزود: ۱۳ درصد اشتغال روستایی ایجاد شده در استان به میزان ۲۹۵ طرح دارای انحراف بوده است.

وی پرورش دام سنگین، پرورش طیور و زنبور عسل صنایع غذایی و تبدیلی بیشترین فراوانی تعداد طرح و تسهیلات را در استان به خود اختصاص داده است، گفت: در ساری ۵۹۰ طرح اجرا شد که ۸۹۱ اشتغال ایجاد شد.

وی افزود: در بابل ۵۴۰ طرح با ۷۴۱ شغل جدید و ۵۰۳ میلیارد ریال تسهیلات و در قائمشهر ۳۹۲ طرح با ۱۷۹ شغل و ۴۰۳ میلیارد ریال تسهیلات محقق شد.

فتح الله پور یادآور شد: هزار و ۲۰۰ نفر از شاغلان بیمه شدند که از این تعداد بیش از ۸۷۰ نفر در روستاها به سر می برند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران با اظهار اینکه ۲۹۵ طرح به رغم دریافت تسهیلات عملیاتی نشدند، افزود: دو هزار و ۱۸۶ طرح حمایتی در استان از تسهیلات بهره مند شدند و این طرح ها مربوط به بهزیستی و بنیاد شهید و کمیته امداد بوده است که دو هزار طرح اجرایی شده است.

وی یادآور شد: از چهار طرح سرشماری شده در استان سه هزار و ۷۰۵ طرح عملیاتی و اجرایی شد و این تعداد بیش از پنج هزار شغل ایجاد کرد و ۸۷ درصد هدف محقق شده است.

کد خبر: ۱۵۹٬۵۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha