۱۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵
سود ۱۶.۹ میلیارد تومانی وکار از فروش دو ملک
بازار خبر داد؛

سود ۱۶.۹ میلیارد تومانی وکار از فروش دو ملک

نماد وکار تعداد ۲ فقره ملک به فروش رسانده که مجموعاً بهای تمام شده ای آنها ۱.۷ میلیارد تومان بوده و قیمت فروش ۱۸.۶ میلیارد بوده که مبلغ ۱۶.۹ میلیارد تومان سود در دفاتر این شرکت شناسایی کرده است.

بازار؛ گروه بورس: بانک کارآفرین با نماد وکار در خصوص فروش اموال تملیکی و پیرو اطلاعیه منتشره در سامانه اطلاع رسانی کدال در تاریخ ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ به شماره پیگیری ۸۶۱۸۱۱، مزایده سراسری شماره ۰۳/۱۴۰۰ بانک کارآفرین برگزار و تعداد ۲ فقره ملک به فروش رسانده شده که مجموعاً بهای تمام شده ای معامله ۱.۷ میلیارد تومان بوده و قیمت فروش ۱۸.۶ میلیارد بوده که مبلغ ۱۶.۹ میلیارد تومان سود در دفاتر این شرکت شناسایی شده است.

براساس اطلاعات منتشر شده یکی از این ملک ها واقع در شیراز با قرارداد اجاره بشرط تملیک، بصورت پرداخت نقدی حداقل ۲۰ درصد بهای مورد معامله همزمان با انعقاد قرارداد است و قرار است الباقی در اقساط پنج سال و شش ماه تنفس با نرخ سود ۱۸ درصد انجام شود و دیگر ملکی واقع در کرمانشاه به صورت ۸۰ درصد نقد و الباقی ۲۰ درصد در زمان انتقال سند، واگذار شده است.

همچنین وکار با سرمایه ثبت شده ۳۹۵۰ میلیارد تومان در عملکرد ۳ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ مبلغ ۱۹۸۱ میلیارد تومان درآمد داشته و مبلغ ۱۴۱۰ میلیارد تومان هزینه شناسایی کرده و بانک در عملکرد تجمیعی تراز مثبت ۴۰ درصد را ثبت کرده است.

کد خبر: ۱۵۹٬۵۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha