۱۲ تیر ۱۴۰۱ - ۰۲:۱۵
فروش خودرو در بورس کالا فرصتی برای عرضه تولیدات
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس مطرح کرد

فروش خودرو در بورس کالا فرصتی برای عرضه تولیدات

مرحبا، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: فروش خودرو در بورس کالا فرصتی برای عرضه تولیدات است؛ وزارت صمت فکری به حال بازار خودرو کند.

به گزارش بازار، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: اینکه مردم با عرضه خودرو در بورس سرمایه گذاری کنند، کد بورسی هم دریافت کنند و بعد سازمان مربوطه آن را لغو کند، به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

غلامرضا مرحبا افزود: متاسفانه آن چیزی را در صنعت خودرو شاهد آن هستیم بازی کردن با دارایی مردم است. در هیچ کجای دنیا سازوکاری در مورد خرید و فروش خودرو مانند آن چه که ما در کشورمان داریم وجود ندارد.

وی تاکید کرد: امیدواریم وزارت صمت فکری به حال بازار خودرو کند، وقتی فرصت عرضه در بورس فراهم می‌شود، چرا آن را لغو می‌کنند.

مرحبا در ادامه با بیان اینکه بنای مجلس عیب جویی و چوب لای چرخ دولت گذاشتن نیست، گفت: تمام حرف ما حل مشکل مردم و سربلندی دستگاه‌های دولتی که به مردم خدمت می‌کنند است. مجلس برای حل مشکل مردم از هیچ کمکی به دولت دریغ نمی‌کند و در مقابل انتظار داریم دولت تمام تلاش خود را برای حل مشکلات انجام دهد. مجلس منتظر اقدامات دولت در حوزه‌های مختلف است و اگر اتفاقی نیفتد از ابزارهای نظارتی اش برابی مقابله استفاده می‌کند.

وی در پایان تاکید کرد: امیدواریم وزارت صمت نیز در مورد بازار خودرو اقدام عاجل و عاقلانه‌ای را اتخاذ کند و در اولین فرصت ضرر افرادی را که در بورس کالا خودرو تهیه کرده اند و سپس با لغو مصوبه دچار ضرر و زیان شده اند جبران کند.

کد خبر: ۱۵۹٬۴۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha