۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹
۲۲۵ کارخانه راکد مازندران احیا شد
معاون استاندار مازندران:

۲۲۵ کارخانه راکد مازندران احیا شد

ساری - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: در سال رونق تولید بیش از ۲۲۵ کارخانه راکد و تحت تملک بانک‌ها در استان به مدار تولید بازگشتند.

به گزارش خبرنگار بازار، حسن خیریان پور پیش ازظهر شنبه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مازندران در سالن استانداری با بیان اینکه سال قبل تلاش های خوبی برای رونق تولید در استان صورت گرفته است، احیای ۱۰۰ واحد تولیدی غیرراکد و خارج شدن ۱۲۵ واحد تملک شده بانکی را از جمله تلاش ها بیان کرد و افزود: با استفاده از ظرفیت شورای گفتگو و تصویب مصوبه های استانی و ملی برای رونق کسب و کار و بهبود فضای آن اقدام شده است.

وی با عنوان اینکه تلاش شده با بهره گیری از ظرفیت های قانونی موجود نظیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولتی و غیره برای رفع موانع فراروی تولید و کسب و کار اقدام شود، افزود: به عنوان نمونه بیش از دو هزار و ۲۰۰ مصوبه در ۳۲۱ جلسه کارگروه رفع موانع تولید استان و شهرستان ها تهیه شده که خروجی آن بازگشت بیش از ۱۰۰ واحد راکد به چرخه تولید و خروج ۱۲۵ واحد تملک شده توسط بانک ها به مدار تولید بوده است.

بهره گیری از ظرفیت های قانونی برای تحقق شعار سال

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران با اظهار اینکه یکی از ظرفیت های مهم برای رفع موانع تولید، شورای برنامه ریزی و توسعه استان به شمار می رود، تاکید کرد از همه ظرفیت ها برای تحقق شعار جهش تولید در استان باید بهره گرفت زیرا پتانسیل های مازندران در ابعاد مختلف بسیار بالا است.

خیریان پور با بیان اینکه برای خروج کارخانه هایی نظیر چوب و کاغذ، نساجی، نکا چوب و غیره نیز تلاش های خوبی صورت گرفته است، به اجرای طرح های بزرگ برای رونق تولید در استان اشاره کرد و گفت: پروژه های بزرگی مانند کشتارگاه مرغ، شرکت چوب فشرده و غیر در استان بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی همچنین به برنامه های مهم سال جهش تولید در مازندران اشاره کرد و گفت: راه اندازی و تکمیل پایانه های بزرگ محصولات کشاورزی و شیلاتی از مهمترین برنامه ها به شمار می رود.

کد خبر: ۱۵٬۹۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha