۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱
طرح واکنش سریع راهداری در قزوین کلید خورد
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قزوین:

طرح واکنش سریع راهداری در قزوین کلید خورد

قزوین - مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قزوین گفت: به‌منظور ارتقای ایمنی راه‌ها، طرح اقدام ملی در حوزه راهداری با عنوان واکنش سریع در استان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قزوین، جواد حق لطفی با بیان اینکه طرح واکنش سریع راهداری در قزوین کلید خورد، اظهار داشت: در این طرح اهدافی چون کیفیت‌بخشی، تقویت ایمنی راه‌ها و فوریت در ارائه خدمات راهداری در راستای افزایش رضایت رانندگان دنبال می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه طرح واکنش سریع به دنبال تسریع بخشیدن به وظایف ذاتی در حوزه راهداری است، اضافه کرد: در راستای اجرای این طرح ملی ادارات راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در هرکدام از شهرستان‌ها از تمام ظرفیت‌ها اعم از نیروی انسانی، ماشین‌آلات، راهدارخانه‌ها و گشت‌های راهداری در جهت اجرای دقیق طرح اقدام خواهند کرد.

حق لطفی ادامه داد: تعمیر و ایمن‌سازی تابلوها، لکه‌گیری چاله در راه‌ها، علائم و حفاظ‌های بازشده یا صدمه دیده خطرناک درراه‌های اصلی و شریانی و پاک‌سازی سطح راه از مصالح یا هرگونه اشیای اضافی ازجمله موضوعات مرتبط با حوزه راهداری است که باید از سوی ادارات راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به‌طور مؤثر و فوری در خصوص آن اقدام و در هنگام حادثه با به‌کارگیری تجهیزات اقدام فوری انجام شود.

به گفته وی هرگونه اطلاعات دریافتی از سوی مردم، رانندگان عبوری، سامانه ۱۴۱، پلیس‌راه در خصوص نواقص راه‌ها باید بلافاصله ثبت و اقدام فوری با اعزام گروه ویژه عملیات راهداری جهت رفع مشکل انجام شود.           

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قزوین افزود: برای اجرای هرچه بهتر این طرح تمام ماشین‌آلات مقابله با بحران در شرایط مناسب برای ارائه خدمات قرار دارند و طی روزهای آینده نیز مانوری به‌منظور اطمینان از آمادگی کامل نیروها و تجهیزات انجام می‌شود.

کد خبر: ۱۵٬۹۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha