۱۱ تیر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۲
فرصت های نمایشگاهی می توانند بیانگر خلاقیت و کیفیت برتر باشند
معاون عمرانی استاندار فارس:

فرصت های نمایشگاهی می توانند بیانگر خلاقیت و کیفیت برتر باشند

شیراز- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار فارس به شرایط مطلوب نمایشگاه صنعت ساختمان از حیث کیفیت و تنوع محصولات اشاره کرد و گفت: فرصت های نمایشگاهی می توانند بیانگر خلاقیت و کیفیت برتر باشند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، محمود رضایی با عنوان اینکه نمایشگاه ساختمان فرصتی مغتنم برای دیده شدن تولید کنتدگان و آشنایی مخاطبان با آخرین دستاوردهای مصالح و تجهیزات ساختمانی است، اظهار کرد: نمایشگاه ساختمان شیراز با هدف ارائه دستاوردهای صنعت ساختمان، حمایت از تولید کنندگان داخلی و ارتقاء سطح کمی و کیفی تولیدات آنها برپا شده است.

وی ادامه داد : مشارکت حداکثری فعالان صنعت ساختمان، شرایطی مطلوب برای عرضه و نمایش آخرین دستاوردهای این صنعت است شرکت کنندگان در این نمایشگاه کارایی کالا و تولیدات خود را به نمایش گذاشته و از این طریق بازارهای جدید را شناسایی می کنند.

وی تاکید کرد: فرصت های نمایشگاهی همچنین در فروش، جذب مشتری، ایجاد شهرت تجاری، تبلیغات، افزایش حجم مبادلات تجاری و هم افزایی تأثیر به سزایی دارند.

رضایی افزود: محصولات متنوع تر و با کیفیت موجود در بیست و چهارمین نمایشگاه ساختمان در شیراز از توانمندی های شرکت ها و تولیدکنندگان داخلی کشور در این حوزه گواهی می دهد

وی محصولات و دستاوردهای ارائه شده در این نمایشگاه را قابل رقابت با محصولات خارجی مشابه دانست وگفت: ردپای حرکت از شیوه ساخت و ساز های سنتی به سمت روش های مدرن و به روز در تمام حوزه های ساختمان سازی در این نمایشگاه مشهود است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار فارس یادآور شد: صنعت ساختمان یک صنعت پیشران است که عامل رشد بسیاری از صنایع دیگر را نیز فراهم کرده و قابلیت اشتغال آفرینی منحصر به فردی را داراست.

به گفته رضایی پویایی این صنعت پیشران در اقتصاد، می تواند به تحقق شعار سال که تولید اشتغال زا و دانش بنیان است کمک شایان توجهی داشته باشد.

وی گفت: کیفی سازی محصولات ساختمانی تولید داخل در موازات کنترل قیمت تمام شده آنها می تواند بازار مصرف گسترده ای را در چرخه ساخت و ساز داخلی برای این محصولات فراهم ساخته و حتی زمینه صادرات آنها را نیز مهیا کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار فارس همچنین اظهار کرد: با توجه به اجرای طرح نهضت ملی مسکن و برنامه دولت برای ساخت سالیانه یک میلیون واحد مسکونی، فضای مناسبی برای تولید کنندگان محصولات مرتبط با صنعت ساختمان و عرضه محصولات با کیفیت آنها ایجاد شده است.

کد خبر: ۱۵۹٬۳۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha