۱۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶
تعلل در اجرای پروژه فاضلاب شهر سمنان | صنایع نیازمند آب هستند
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

تعلل در اجرای پروژه فاضلاب شهر سمنان | صنایع نیازمند آب هستند

سمنان- طاهری، مدیرعامل آبفای استان سمنان با اشاره به تعلل صورت گرفته در زمینه پروژه فاضلاب مرکز استان، گفت: استفاده از پساب این تصفیه خانه می‌تواند برای صنایع و تولید مفید باشد.

محمد طاهری در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه یک راهکار تامین آب مورد نیاز تولید و صنعت استان سمنان استفاده از پساب و بازچرخانی آب است، ابراز کرد: در این ارتباط یک تصفیه خانه فاضلاب در سمنان در نظر گرفته شده که سال های سال است بلاتکلیف باقی مانده است.

وی با بیان اینکه فسخ قرارداد و عقد قرارداد دیگر با شهرداری سمنان و تعهد تکمیل این طرح روزنه امید را برای افتتاح پروژه باز کرد اما تعلل در این طرح صورت گرفته است، افزود: تاخیر این طرح ده ساله شده است.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان سمنان با بیان اینکه روند اجرای پروژه تصفیه خانه علی رغم اینکه تاکیدات زیادی به این موضوع شده، مناسب نیست، گفت: انتظار می‌رود که شهرداری سمنان با توجه به نیاز استان به این پروژه روند را تسریع کند تا بتوانیم از پساب استفاده کنیم.

طاهری عدم عمل به تعهدات شهرداری را یکی از عوامل ناکامی تکمیل شدن طرح فاضلاب مرکز استان دانست و گفت: چهار اخطار به شهرداری سمنان به دلیل تاخیر در اجرای تعهدات داده ایم امیدواریم که این طرح به زودی انجام شود چرا که استان به آن نیاز دارد.

وی افزود: سرمایه‌گذاری خوبی در بخش فاضلاب استان سمنان صورت گرفته که امید است با نگاه ویژه به این حوزه بتوانیم شاهد تحولات خوبی باشیم.

کد خبر: ۱۵۹٬۳۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha