۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۴
آغاز بزرگ ترین رزمایش ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در کرمان
فیلم استان ها؛

آغاز بزرگ ترین رزمایش ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در کرمان

کرمان_ مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان کرمان گفت: رزمایش همدلی و احسان توسط بنیاد احسان با هزینه کرد ۹ میلیارد تومان در استان کرمان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدعلی روح اللهی ظهر پنجشنبه در رزمایش همدلی و احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر انجام کار جهادی، افزود: در همین راستا شهید حاج قاسم سلیمانی همواره چشم خود را بر مادیات بسته بود و فقط برای رضای خدا و خدمت به خلق کار می کرد.

وی با بیان این مطلب که رویکرد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) مدیریت جهادی بوده است، عنوان کرد: در چند سال اخیر و در حوادث غیر مترقبه، مجموعه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) همواره به جهت خدمت رسانی در ساعات اولیه در محل حضور پیدا کرده و خدمت رسانی کرده است.

اشتغالزایی ۲۰ هزار نفری در کرمان

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان کرمان با اشاره به فعالیت های بنیاد برکت و بنیاد احسان در ذیل مجموعه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، بیان داشت: بنیاد برکت در سال گذشته در استان کرمان در بحث اشتغال از طریق اجرای ۵ هزار و ۲۰۰ طرح در ۲۳ شهرستان استان، بالغ بر ۲۰ هزار نفر را مشغول به کار کرد.

وی یکی دیگر از اقدامات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) را ساخت ۸۷ مدرسه و مرکز آموزشی در استان عنوان کرد و افزود: در بحث مشارکت ها در زمینه آب رسانی و احداث خانه با همکاری بسیج، سپاه، آبفا، بهزیستی و کمیته اقدامات خوبی انجام شده است.

روح اللهی با بیان این مطلب که به مناسبت سالگرد ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (ع) بزرگ ترین پویش ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان کرمان در حال انجام است، بیان کرد: در راستای این پویش ۸۶ سری جهیزیه به دست زوج های جوان در مناطق کم برخوردار و محروم خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه ۵ زندانی غیر عمد نیز با کمک ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان آزاد شده اند، افزود: هزار و ۱۶ بسته معیشتی نیز به خانواده های زندانیان نیازمند اهداء خواهد شد همچنین ۶ هزار و ۸۰۰ بسته معیشتی میان نیازمندان و محرومین استان توزیع می شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) اهدای ۳ هزار و ۱۵۰ دست پوشاک به افراد مناطق کم برخوردار و یک میلیارد ریال خدمات دندانپزشکی و ۷۵ میلیون تومان جهت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد را از دیگر فعالیت های بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان کرمان عنوان کرد و افزود: مجموع ریالی رزمایش همدلی و احسان مبلغ ۹ میلیارد تومان است.

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام امید آفرین است نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) پرکار و امید آفرین است لذا با تمام وجود احساس می کنیم که این مجموعه تحت امر ولی امر مسلمین پشتوانه محرومین و مردم است.

حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی در رزمایش همدلی و احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) کرمان ضمن تسلیت شهادت امام جواد (ع) و تبریک سالگرد ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س)، افزود: جا دارد که از مجموعه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان جهت انجام فعالیت های مختلف تقدیر و تشکر کرد.

امام جمعه کرمان با بیان این مطلب که این مجموعه دلسوزانه و عاشقانه نسبت به قشر محروم درحال فعالیت است، تصریح کرد: این رزمایش همدلی و احسان که درحال انجام است، مطمئنا آخرین فعالیت و اقدام نخواهد بود و در ادامه کمک و فعالیت های خوبی برای خدمت به مردم انجام خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان بیان کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) پرکار و امید آفرین است لذا با تمام وجود احساس می کنیم که این مجموعه تحت امر ولی امر مسلمین پشتوانه محرومین و مردم است.

در ادامه رحمان جلالی معاون سیاسی اجتماعی استانداری کرمان در این رزمایش گفت: افراد و مجموعه هایی را دشمن مورد آماج حملات خود قرار می دهد، که کار و فعالیت کند بر همین اساس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در همه صحنه ها دلسوزانه به دنبال خدمت به محرومین و افراد آسیب پذیر جامعه است.

وی ضمن ارائه پیشنهاد اجرایی شدن برنامه «روایت جهاد» به صورت پررنگ تر در مجموعه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، اظهار داشت: براین اساس خدمات و فعالیت های متعدد و مهم این مجموعه باید به صورت خوب و حرفه ای در همه ابعاد مستندسازی شود.

جلالی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند «دشمن راهبردش ایجاد نا امیدی است و هر کس در این مسیر حرکت کند، خائن است» لذا ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) می تواند در در قالب برنامه ها و فعالیت های مختلفی که انجام می دهد از طریق «روایت جهاد» در جامعه امیدآفرینی کند.

کد خبر: ۱۵۹٬۲۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha