۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵
تند باد در همدان خسارت به بار آورد/ سقوط درختان و آسیب ۵ خودرو
مدیرکل بحران استانداری همدان:

تند باد در همدان خسارت به بار آورد/ سقوط درختان و آسیب ۵ خودرو

همدان - مدیرکل بحران استانداری همدان بااشاره به وزش تندباد در همدان گفت: تند باد همدان به پنج خودرو خسارت زد.

علیمردان طالبی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه وزش تند باد از صبح روز جمعه در نقاط مختلف استان همدان آغاز شده است، گفت: اخطاریه و هشدارهای لازم در این خصوص از طریق رسانه‌ها به مردم اعلام شد.

وی بابیان اینکه وزش تندباد امروز نیز در همدان ادامه خواهد داشت، افزود: طبق آخرین گزارش های جمع آوری شده توسط ستاد بحران استانداری همدان؛ وزش این تندباد در شهرستان‌های همدان و بهار بیشتر بوده است.

مدیرکل بحران استانداری همدان با بیان اینکه تندباد خسارت‌هایی شامل سقوط درخت، سقوط تابلوهای تبلیغاتی و مواردی از این قبیل را به دنبال داشته است، بر اساس آخرین آمار به دست آمده پنج خودرو بر اثر سقوط درخت و تابلوی تبلیغاتی و تابلوهای مربوط به راهنمایی و رانندگی آسیب دیده اند.

طالبی با تاکید بر اینکه جمع بندی خسارت‌ها منوط به آن است که آخرین وضعیت را از شهرستان‌ها دریافت کرده و به وزارت کشور اعلام کنیم، گفت: تندباد همدان خسارت جانی نداشته است.

مدیرکل بحران استانداری همدان با توصیه به مردم عنوان کرد: بارها درخواست شده از مردم خودروها را زیر تابلوها و درختان پارک نکنند و از محل‌های امن استفاده کنند.

وی با بیان اینکه اشیایی که بر اثر وزش باد احتمال سقوط آنها از پشت بام‌ها وجود دارد باید جمع آوری شود، گفت: هرچه این نکات ایمنی رعایت شود خسارت‌ها کمتر خواهد بود.

کد خبر: ۱۵٬۹۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha