۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷
راه‌اندازی روزبازارها در ۴۰ شهر و ۲۵ بخش استان بوشهر
استاندار بوشهر خبر داد:

راه‌اندازی روزبازارها در ۴۰ شهر و ۲۵ بخش استان بوشهر

بوشهر- استاندار بوشهر از راه‌اندازی روزبازارها در ۴۰ شهر و ۲۵ بخش استان بوشهر خبر داد و گفت: این‌مهم در راستای کنترل قیمت‌های میوه و تره‌بار انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد محمدی‌زاده ظهر امروز در نشست شورای اداری استان بوشهر اظهار داشت: برای کمک به معیشت مردم و تنظیم قیمت‌ها در بازار، همه مسئولان باید پای کار باشند و هیچ گونه کم‌کاری نباید انجام شود.

وی افزود: قیمت میوه و تره بار در شهر بوشهر و برخی شهرهای استان بسیار بالاتر از میانگین کشوری است و باید نظارت قاطع صورت گیرد و جلوی سوء استفاده گرفته شود.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: راه‌اندازی روزبازارها در ۴۰ شهر و ۲۵ بخش استان بوشهر مورد تاکید قرار دارد و به فضل خدا با این اقدام به اهداف مورد نظر برسیم.

محمدی‌زاده تصریح کرد: احداث مسکن برای اقشار ضعیف و کمتر برخوردار از اولویت‌های دولت است و در حال حاضر در استان بوشهر اقدامات اساسی برای تامین مسکن اقشار ضعیف در حال انجام است.

وی یادآور شد: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین نامگذاری شده و باید در بحث اشتغال پایدار جوانان از تمام ظرفیت موجود بهره ببریم.

استاندار بوشهر گفت: توسعه صادرات موجبات تقویت تولید می‌شود و تقویت تولید به بهبود اشتغال منجر می‌شود، لذا برای توسعه زیرساخت‌های صادراتی اهتمام می‌ورزیم.

کد خبر: ۱۵۹٬۲۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha