۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳
فروشگاه ۲۴ ساعته خود را راه اندازی کنید

فروشگاه ۲۴ ساعته خود را راه اندازی کنید

تا به حال به یک فروشگاه ۲۴ ساعته فکر کرده اید؟ ممکن است برخی از مشتریان شما خرید در طول شب را به خرید در طول روز ترجیح دهند.

به گزارش بازار، تا به حال به یک فروشگاه ۲۴ ساعته فکر کرده اید؟ ممکن است برخی از مشتریان شما خرید در طول شب را به خرید در طول روز ترجیح دهند و حال راه حل شما برای برپا بودن کسب و کار خود به صورت شبانه روزی و در هفت روز هفته چیست؟ استخدام نیروی بیشتر؟ سخت کوشی؟

تمامی این اقدامات پرهزینه را فراموش کنید چرا که به واسطه طراحی سایت تمامی این اقدامات را میتوانید با هزینه ای بسیار کمتر از حد تصور اجرا کنید. شاما آیا هر وبسایتی میتواند کسب و کار شما را به بهترین نحو ارائه کند؟

طراحی سایت باید برخی از ویژگی های کلی و البته برخی از ویژگی های تخصصی حوزه کسب و کار شما را داشته باشد. بارگذاری سریع یکی از این ویژگی های مهم است.

در واقع، پس از بارگذاری صفحه شما، تنها چند ثانیه فرصت دارید تا بازدیدکننده خود را تحت تاثیر قرار دهید. بنابراین، سرمایه گذاری در وب سایت تجاری شما می تواند سودآوری بلندمدت، نام تجاری و اهداف قدرتمند بازگشت سرمایه را برآورده کند. در نتیجه، می تواند منجر به همبستگی تجاری، حداکثر سود و موقعیت نهایی برند شود.

اهمیت طراحی سایت خوب

خواه آگاهانه یا نه، ما تمایل داریم ابتدا به تصاویر واکنش نشان دهیم. مردم به طور طبیعی به سمت طراحی خوب کشیده می شوند. به همین دلیل، طراحی وب سایت شما اهمیت دارد زیرا مشتریان شما به طراحی اهمیت می دهند. وب سایت شما درب ورودی شرکت شما در فضای گسترده اینترنت است. وقتی نوبت به طراحی وب سایت شما می رسد، مطالعات بارها و بارها ثابت کرده اند که کاربران به سرعت کسب و کار شما را تنها بر اساس تصاویر بصری قضاوت می کنند. ناگفته نماند، اگر وبسایت شما ضعیف طراحی شده باشد، اغلب استفاده از آن را متوقف می کنند.

فروشگاه ۲۴ ساعته خود را راه اندازی کنید

اهمیت طراحی وب خوب برای مشاغل

مصرف کنندگان زمان بیشتری را در سایت هایی با طراحی زیبا صرف می کنند تا اینکه در سایت های ساده و معمولی صرف می کنند. در اینجا ۱۰ عاملی که یک طراحی وبسایت خوب بر کسب و کار شما تاثیر می گذارد آورده شده است.

به عنوان اولین برداشت از کسب و کار شما در نظر گرفته میشود.

بررسی وب سایت شما اولین تصور را از شرکت شما به مصرف کنندگان بالقوه می دهد. آنها معمولاً در کسری از ثانیه درباره برند شما نظر می دهند. بنابراین، در این چند ثانیه، باید روی ایجاد یک اثر مثبت پایدار بر روی مخاطبان خود تمرکز کنید. این کار را با اطمینان از یک وب سایت جذاب، کاربر پسند و بسیار واکنش گرا با سرعت بارگذاری سریع انجام دهید.

سایتی که به نظر غیر جذاب یا قدیمی به نظر می رسد، برداشت اولیه منفی از برند شما ایجاد می کند. مشتریان احتمالی شما را منع می کند و آنها را به وب سایت رقیب شما هدایت می کند. یک طراحی خوب وب سایت، برعکس، به حفظ مخاطبان شما در صفحه شما کمک می کند و در نهایت باعث افزایش تبدیل سرنخ می شود.

اعتماد و ثبات برند را افزایش می دهد

همانطور که قبلا ذکر شد، طراحی وب سایت شما تعیین می کند که اکثر مردم چگونه یکپارچگی کسب و کار شما را ارزیابی می کنند. طراحی های وب سایتی که هم مد روز و هم حرفه ای هستند باعث افزایش اعتماد می شوند. در عین حال، اگر وب سایت شما قدیمی و آماتور باشد، کاربران اعتبار شما را زیر سوال خواهند برد.

مصرف کنندگان شرکت های محبوب و موفق را فقط با نگاهی به رنگ ها، آرم ها یا سبک های آنها می شناسند. بنابراین، هنگام طراحی وب سایت خود، عناصری را که مصرف کنندگان شما با شرکت شما مرتبط می کنند، بگنجانید. اطمینان حاصل کنید که طرح کلی، سبک ها و فونت ها در تمام صفحات وب سایت شما سازگار هستند.

اگر هر صفحه طراحی کاملا متفاوتی داشته باشد، سایت شما غیر جذاب و غیرحرفه ای به نظر می رسد. ایجاد آگاهی از برند نیز دشوار خواهد بود زیرا مخاطبان هدف شما نمی توانند چیزهایی را که نشان دهنده برند شما هستند شناسایی کنند.

فروشگاه ۲۴ ساعته خود را راه اندازی کنید

به کمک سئو مشتریان جدید را به سوی خود بکشانید

مولفه ها و تکنیک های مختلف طراحی وب تاثیر قابل توجهی بر توانایی انتشار محتوای سایت شما دارند. این به نوبه خود بر نحوه خزیدن و رتبه بندی صفحه شما توسط موتورهای جستجوی برتر تأثیر می گذارد. جدای از آن، برخی از اجزای طراحی وب ممکن است به استراتژی سئو سایت شما آسیب برساند. یکی از رایج ترین اشتباهاتی که کسب و کارها مرتکب می شوند، اولویت دادن به طراحی بر عملکرد است.

سرعت بارگذاری سایت افزایش میابد

یک وب‌سایت با طراحی خوب معمولاً به سرعت در همه دستگاه‌ها، از جمله تبلت‌ها، تلفن‌های هوشمند و رایانه‌های رومیزی بارگیری می‌شود. به دلیل شبکه های سیال و مواد بصری با کیفیت بالا و پاسخگو، یک وب سایت در چند ثانیه بارگیری می شود. احتمال اینکه بازدیدکننده در وب سایتی بماند که سریع بارگذاری می شود بیشتر از وب سایتی است که بارگذاری آن زمان زیادی طول می کشد. بر اساس یک تحقیق، ۵۳ درصد از کاربران تلفن همراه در صورتی که صفحات سایت پاسخگو نباشند و تاخیر داشته باشند یا زمان زیادی برای بارگذاری (بیش از سه ثانیه) طول بکشد، وب سایت را ترک می کنند. بر اساس همین نظرسنجی، وب سایت هایی که به سرعت بارگذاری می شوند، کاربران را برای مدت زمان طولانی تری درگیر می کنند و متوجه افزایش نرخ تبدیل می شوند.

برتری نسبت به رقبا با طراحی سایت آشکار میشود

اگر می خواهید از رقبای خود پیشی بگیرید و مشتریان بیشتری را جذب کنید، باید به طور مداوم طراحی وب سایت خود را بهبود بخشید. مشخص کنید که چه چیزی شرکت شما را از رقبا متمایز می کند و آن را در وب سایت خود بگنجانید. هدف این است که به مصرف کنندگان بالقوه نشان دهید که چرا محصولات یا خدمات شما بسیار بهتر از محصولات همتایان شما هستند.

رضایت مشتری افزایش میابد

تنها با بازدید از وب سایت شما، مخاطبان شما می توانند بینشی در مورد نحوه رفتار شما با مشتریان خود کسب کنند. اگر روی طراحی صفحه خود سرمایه گذاری نکنید، مخاطبان هدف شما تصور خواهند کرد که ارزشی برای آنها قائل نیستید. روی یک طراحی وب سایت به روز و چشم نواز سرمایه گذاری کنید تا کسب و کار شما باز و دلپذیر به نظر برسد. مهمتر از همه، مطمئن شوید که دارای ناوبری آسان و در عین حال هوشمند است که می تواند هر بار که بازدید می کند، تجربه لذت بخشی را برای مخاطبان شما فراهم کند.

مانند هر شرکت دیگری، شرکت شما نیز برای ایجاد یک برداشت مثبت در بین مشتریان و مشتریان جدید رقابت می کند، اینطور نیست؟ برای انجام این کار، یک طراحی وب فوق العاده ضروری است. در حالی که یک وب سایت موفق بسیار بیشتر از طراحی وجود دارد، مشتریان ابتدا انتظار یک طرح بصری جذاب را دارند. و حتی قبل از اینکه حتی یک کلمه را بخوانند، شرکت شما را بر اساس ظاهر آن ارزیابی می کنند.

به کمک خدمات طراحی سایت وردپرسی و یا طراحی سایت تارینوتک میتوانید به سادگی اقدام به طراحی سایتی ایده آل برای کسب و کار خود نمایید و فروشگاه ۲۴ ساعته خود را راه اندازی کنید.

کد خبر: ۱۵۹٬۲۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha