۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸
بررسی و رسیدگی به چالش ها و مشکلات جامعه بازاریان کیش

بررسی و رسیدگی به چالش ها و مشکلات جامعه بازاریان کیش

کیش - مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در جلسه ای به مشکلات و چالش های پیش روی جامعه بازاریان جزیره کیش رسیدگی کرد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مهدی کشاورز در جلسه ای که با هدف بررسی چالش ها و مشکلات موجود با جامعه بازاریان کیش برگزار شد، در رابطه با تغییر کاربری ها از نمایشگاهی به تجاری، گفت: اسناد بالادستی و طرح جامعی وجود دارد که بررسی های لازم در این خصوص توسط مشاور مربوطه به صورت جامع انجام شده است.

کشاورز همچنین در رابطه با رعایت نظم کاربری های موجود که برخی از آنها بدون مجوز هستند از اجرایی شدن طرح ساماندهی مشاغل در این منطقه خبر داد و خاطر نشان کرد: بخش خصوصی با بهره گیری از مشاوره حقوقی سازمان منطقه آزاد کیش در راستای پاسخگویی به فضای مجازی و پذیرش رسانه ای و آمادگی ذهنی عموم مردم باید اقدام کند.

به گفته کشاورز در ابلاغ کتبی، موضوعات آموزشی به اصناف اطلاع رسانی شده تا ابهامات موجود در مجوزه ها برطرف شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در خصوص آیین نامه اخذ عوارض ورودی گفت: برای تعیین تکلیف این موضوع نسبت به تشکیل کارگروه تخصصی اقدام خواهیم کرد.

رحمان سادات نجفی مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش، گفت: در راستای رفع چالش های موجود در جزیره کیش نیاز به یک سازمان قوی و مقتدر است که حضور پیگیرانه مهدی کشاورز مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در تحقق این امر مهم قابل تقدیر بوده و در همین راستا جامعه بازاریان همراه و همگام سازمان خواهد بود.

شایان ذکر است در این جلسه که با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، برخی از معاونان و مدیران سازمان و اعضا جامعه بازاریان حضور داشتند؛ چالش های عنوان شده مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بنابراین گزارش "اصلاح کاربری ها، صادرات، واردات و امور گمرکی مناطق آزاد، ساماندهی مشاغل بدون مجوز، کمبود منابع ارزشمند انسانی، عدم بهره مندی از سهمیه کالاهای تجاری و معافیت های ترجیحی" از جمله مباحث مطرح شده در این نشست بود.

لازم به ذکر است در این نشست، برخی از معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد و اعضا جامعه بازاریان و بازرگان کیش حضور داشتند.

کد خبر: ۱۵۹٬۲۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha