۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۸
تولید ۱۰ هزار خودرو در شرکت زامیاد
در ۱۰۰ روز امسال رقم خورد

تولید ۱۰ هزار خودرو در شرکت زامیاد

شرکت زامیاد، توانست با تولید بیش از ۱۰ هزار خودرو در ۱۰۰ روز امسال، رکورد جدیدی در مقایسه با مدت مشابه ۱۰ سال اخیر ثبت کند.

به گزارش بازار به نقل از سایپا، سید محسن مرتضوی مدیرعامل شرکت زامیاد گفت: تولید شرکت زامیاد در بهار ۱۴۰۱ در شرایطی محقق شد که صنعت خودروسازی درصدد حل مشکلات تأمین مواد اولیه و سایر موارد مرتبط با تولید برآمده است، این رشد کم سابقه در شرکت زامیاد در ابعاد و حوزه‌های دیگر شرکت نیز به وضوح قابل ملاحظه بوده و از آن جمله می‌توان به ارتقاء کیفیت محصولات با کاهش ۱۰۰ نمره منفی محصول وانت زامیاد و برنامه ریزی برای اخذ چهار ستاره کیفی وانت پادرا پلاس اشاره کرد.

سید محسن مرتضوی با اشاره به هدف گذاری این شرکت برای تولید و عرضه بیش از ۵۰ هزار دستگاه خودرو تجاری در سال جاری افزود: این شرکت سیاست کلان خود را با افزایش تعداد تولیدات همراه با توسعه محصول و ارتقاء کیفیت محصولات با استانداردهای روز هدف‌گذاری کرده است.

وی در خصوص توسعه سبد محصول در شرکت زامیاد اضافه کرد: این شرکت تمرکز ویژه‌ای برای توسعه سبد محصولات سبک و سنگین خود معطوف داشته که در این راستا می‌توان به عرضه محصولات وانت پادرا پلاس و وانت دو کابین کارون اشاره کرد، همچنین با توجه به راهبردهای کلان گروه خودروسازی سایپا، مطالعات و اقداماتی در راستای عملیاتی کردن تولید و عرضه محصولات جدید در انواع بخش‌ها صورت گرفته که تا پایان امسال شاهد آن خواهیم بود.

مرتضوی با اشاره به برنامه ریزی مدون شرکت زامیاد به منظور افزایش سطح کیفی محصولات تولیدی گفت: این شرکت برنامه‌های اثربخشی در حوزه کیفیت در دست اقدام دارد.

مدیرعامل شرکت زامیاد از تولید خودروهای این شرکت بدون کسری قطعه خبر داد و افزود: وضعیت تأمین و تولید خودروهای شرکت زامیاد به گونه‌ای شده که خودروها به صورت عبور مستقیم و بدون کسری قطعه تجاری شده و تحویل مشتری می‌شود ضمن اینکه تعداد خودروهایی که به دلیل کسری قطعه در پارکینگ انبار شده به طرز چشمگیری از ابتدای سال کاهش یافته و به تعداد ناچیز ۱۷۰ دستگاه خودرو رسیده است.

گفتنی است؛ شرکت زامیاد با در نظر گرفتن برنامه‌ای جامع در حوزه‌های تولید، مهندسی و فروش در تفکر افزایش سهم بازار است به نحوی که در ۱۰۰ روز امسال توانست تعداد ۱۰ هزار و ۷۲۲ دستگاه انواع محصولات سبک شامل ۹ هزار و ۲۲ دستگاه انواع وانت زامیاد (بنزینی، دوگانه سوز و دیزل)، ۱۵۰ دستگاه وانت پادرا، هزار و ۴۸۳ دستگاه وانت پادرا پلاس و ۶۷ دستگاه وانت کارون را تولید و به بازار عرضه کند.

کد خبر: ۱۵۹٬۱۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha