۱۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۳
رشد ۳۱ درصدی درآمد کی بی سی در ۶ ماهه
بازار خبر داد

رشد ۳۱ درصدی درآمد کی بی سی در ۶ ماهه

«کی بی سی» در عملکرد ۶ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ آذر ۱۴۰۱ مبلغ ۳۱۶ میلیارد تومان درآمد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۱ درصد رشد داشته است.

بازار؛ گروه بورس: شرکت کی بی سی طی عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ معادل ۷۹ میلیارد تومان از محصولات خود را به فروش رسانده است که نسبت به دوره یک ماهه مشابه سال قبل ۹ درصد کاهش داشته است.

«کی بی سی» با سرمایه ثبت شده ۲۹ میلیارد تومان طی عملکرد ۶ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ آذر ۱۴۰۱ مبلغ ۳۱۶ میلیارد تومانی درآمد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۱ درصد رشد داشته است.

به تازگی وزارت بهداشت برای فروش واکسن پنتاوالانو پولیو با شرکت کی بی سی همکاری خود را آغاز کرده و قرارداد آن نهایی شد که بر مبنای آنپیش بینی می شود این قرارداد که مبلغ آن ۳۳.۶ میلیارد تومان است سود خوبی عاید سهامداران این نماد کند.

در گزارش دوازده ماهه تا ۳۰ آذر ۱۴۰۰ این نماد به ازای هر سهم ۱۳۶ تومان سود ساحته بود و در سه ماهه سال مالی ۱۴۰۱ به ازای هر سهم ۴۲ تومان سود ساخته و با در نظر گرفتن قراردادهای چدید این شرکت پیش بینی می شود سود سهام این شرکت روندی صعودی داشته باشد.

در حال حاضر یکی از پتانسیل هایی که برای شرکت های دارویی وجود دارد این است که قیمت ها آزاد شود و دولت ارز ترجیحی برای واردات دارو پرداخت نکند و در گام نخست به نظر می رسد این منابع ارزی برای بخشی از داروهای غیرخاص حذف شود و همین مساله روی درآمد شرکت های واردکننده دارو تاثیر می گذارد زیرا این شرکت ها هم اکنون موجودی مناسبی از دارو در انبارهای خود دارند.

کد خبر: ۱۵۹٬۱۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha