۸ تیر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۵
اعزام هیئت‌های تجاری زنجان به کشورهای هدف
رئیس اتاق بازرگانی زنجان خبر داد؛

اعزام هیئت‌های تجاری زنجان به کشورهای هدف

زنجان- رئیس اتاق بازرگانی زنجان از برنامه ریزی برای اعزام و حضور هیئت‌های تجاری در کشورهای هدف همکاری اقتصادی تجاری در سال جاری خبر داد.

به گزارش بازار و به نقل از اتاق بازرگانی زنجان، علی یگانه فرد، با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته از ابتدای سال جاری در راستای عملیاتی کردن برنامه‌های اتاق زنجان، اظهار کرد: اتاق بر اساس رسالت‌های خود در بخش‌های مختلف برنامه‌ها و اقدامات خود را پیگیری کرده که از آن جمله می‌توان به برگزاری دوره‌های آموزشی برای عموم علاقمندان تجار و بازرگانان به صورت تخصصی اشاره کرد.

وی با بیان اینکه با فروکش کردن موج بیماری کرونا در کشور و به تبع در استان زنجان برنامه ریزی برگزاری سمینارهای آموزشی نیز در دستور کار قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: کلیه دوره‌های اتاق بازرگانی زنجان در بخش آموزش توسط اساتید مجرب و به صورت رایگان به دو صورت وبیناری و سمیناری برگزار می‌شود.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان، عملیاتی کردن نقشه راه تجارت خارجی استان زنجان را که در سال ۱۳۹۹ توسط اتاق تهیه و به تصویب رسیده بود را از دیگر برنامه‌های اتاق بازرگانی زنجان در سال جاری عنوان کرد و گفت: بر اساس نقشه راه تجارت خارجی با کشورهای مختلف برنامه ریزی حضور و اعزام هیئت‌های تجاری و بازرگانی از و به مقصد استان زنجان و سایر کشورهای هدف صورت گرفته است.

یگانه فرد با اشاره به حضور هیئت‌های تجاری از کشورهای ترکیه، عراق، یمن و حضور رایزنان بازرگانی سفارت‌های ایران در ترکیه و هند و سفیران کشور ارمنستان و بنگلادش در اتاق بازرگانی زنجان، خاطرنشان کرد: بر اساس نقشه راه تجارت خارجی استان زنجان اعزام هیئت‌های تجاری به کشورهایی نظیر ارمنستان و عراق و دیگر کشورهای نقشه راه تجارت خارجی در دستور کار اتاق بازرگانی زنجان قرار دارد.

وی با اشاره به پیگیری مشکلات بخش خصوصی و واحدهای تولیدی و صنعتی به برگزاری جلساتی در زمینه مشکل قطعی برق واحدهای تولیدی و صنعتی در اتاق بازرگانی زنجان اشاره کرد و افزود: بخش خصوصی همواره پای کار بوده و در همکاری با سایر دستگاه‌ها و نهادها هدف اصلی خود را پیشبرد رشد و توسعه اقتصادی استان و کشور قرار داده است.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای برگزاری جلسات شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در سال جاری اشاره داشت و اظهار کرد: برای هر جلسه شورا جلسات کارشناسی برگزار می‌شود که در این جلسات نیز به دنبال طرح بررسی نظر کارشناسی و پیشنهادات برای حل مشکلات بخش خصوصی به صورت تخصصی در بخش‌های مختلف هستیم.

کد خبر: ۱۵۹٬۱۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha