۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶
برق پرمصرف ها با کنتورهای هوشمند در مازندران رصد می شود
در گفتگو با بازار؛

برق پرمصرف ها با کنتورهای هوشمند در مازندران رصد می شود

ساری- حسینی کارنامی، مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران از نصب کنتورهای هوشمند برای پایش و رصد برق مشترکان پرمصرف در استان خبر داد و گفت: در صورت عدم رعایت الگو، برق پرمصرف ها قطع می شود.

سید کاظم حسینی کارنامی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به کمبود تولید برق در کشور و استان اظهار داشت: به همت دولت، نیروگاه ها اورهال و تعمیرات اساسی شدند و در حال تولید هستند و علاوه براین تفاهمنامه ای بین برق و صمت استان منعقد و قرار شد هفته ای یک روز، واحدهای تولیدی جز تعطیلات به مدت ۱۲ ساعت نسبت به مصرف بهینه اقدام و همکاری داشته باشد.

وی با بیان اینکه تاکنون خاموشی برق در بخش خانگی و تجاری نداشتیم، افزود: سال قبل پیک بار مصرف برق در استان دو هزار و ۲۰۰ مگاوات بود و امسال بین دو هزار و ۳۰۰ تا ۲ هزار و ۴۰۰ مگاوات پیش بینی شده است.

وی با عنوان اینکه نیمی از برق استان توسط یک میلیون و ۱۵۰ هزار مشترک خانگی مصرف می شود، از نصب کنتورهای هوشمند برای مشترکان پرمصرف خبر داد و گفت: اگر الگوی مصرف را رعایت نکنند، برق آن ها قطع می شود.

حسینی کارنامی نظارت بر اصناف نظیر لوسترفروشی ها و طلافروشی را الزامی دانست و گفت: روشنایی معابر نیز امسال یک درمیان خاموش می شود و تاکنون خاموشی برق در استان اعمال نشده است.

کد خبر: ۱۵۹٬۱۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha