تغییرات روند صدور کارت عضویت و بازرگانی بررسی شد
در دوره آموزشی معاونت کسب‌وکار اتاق ایران؛

تغییرات روند صدور کارت عضویت و بازرگانی بررسی شد

با توجه به جدا شدن فرآیند صدور کارت عضویت و بازرگانی از یکدیگر، دوره آموزشی دو روزه به همت معاونت کسب‌وکار اتاق ایران با حضور مدیران خدمات فنی اتاق‌های استانی برگزار شد.

به گزارش بازار به نقل از اتاق ایران، به دنبال تغییر و تحولات اخیر در روند صدور کارت بازرگانی و عضویت، معاونت کسب‌وکار اتاق ایران دوره آموزشی را با حضور مدیران خدمات فنی اتاق‌های سراسر کشور برگزار کرد تا ضمن تشزیح فرآیند کار، پیشنهادها و انتقادهایی که نسبت به هر کدام از بخش‌های کار وجود دارد دریافت کرده و برای اصلاح آن اقدام کند.

در این بین علی چاغروند، معاون کسب‌وکار اتاق ایران پیش از آغاز این دوره آموزشی با نگاهی به تغییرات اعمال شده در روند صدور کارت بازرگانی، ایجاد ارزش افزوده برای ذی‌نفعان، شناسایی آنها و تشویق افراد برای استفاده از انواع خدمات اتاق ایران را ضروری خواند.

به اعتقاد او یکی از اهداف کلان اتاق‌ها در سطح کشور حرکت به سمت عضویب فراگیر است در این راستا مدیران فنی اتاق‌ها می‌توانند بر اساس تجربه، توانمندی‌ها و امکانات موجود، در کنار شناسایی و تشویق افراد به استفاده از خدماتی که اتاق‌ها در اختیاراعضای خود قرار می‌دهند، در این مسیر گام بردارند.

در ادامه این نشست بابک ولی‌زاده، مدیر بیمه، مالیات، تامین مالی و گمرک اتاق ایران با تاکید بر انتقال بخش قابل توجهی از فرآیند صدور و تمدید کارت بازرگانی به سامانه جامع تجارت، هدف از برگزاری این دوره را علاوه بر تشریح کامل فرآیندها با توجه به تغییرات اعمال شده، دریافت پیشنهادها و انتقادها نسبت به روند کار عنوان کرد تا به کمک آن بتوان فرآیند موجود را تا حد ممکن ساده کرد.

کد خبر: ۱۵۹٬۰۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha