۸ تیر ۱۴۰۱ - ۰۶:۲۴
ساماندهی اجاره بهای مسکن به صورت دستوری ممکن نیست
نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس:

ساماندهی اجاره بهای مسکن به صورت دستوری ممکن نیست

گرگان- سنگدوینی، نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش روزافزون نرخ اجاره‌بها و ودیعه مسکن گفت: ساماندهی اجاره بهای مسکن به صورت دستوری ممکن نیست.

رمضانعلی سنگدوینی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: در حال حاضر یکی از مشکلات مهم و جدی مردم بحث اجاره‌بها و ودیعه مسکن است که باید برای آن فکر اساسی شود.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: هم اینک شاهد افزایش حداقل ۲.۵ برابری اجاره مسکن در بازار هستیم که باید به صورت عاجل برای آن چاره اندیشی شود.

وی ادامه داد: از اصلی ترین دلایل بروز این نابسامانی بی توجهی به ساخت و تامین مسکن در کشور طی سال های گذشته است؛ یعنی میزان تولید و عرضه مسکن در دولت گذشته به مراتب کمتر از نیاز و مطالبه بازار بوده و این امر اثرات تورمی بر جای گذاشته است.

سنگدوینی بیان کرد: برای حل چالش مسکن باید مدیران و متولی به صورت شبانه روزی و جهادی تلاش کنند و با صدور دستورالعمل و بخش نامه مشکلات بازار مسکن برطرف نخواهد شد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: تامین مسکن از وظایف اصلی دولت ها و مندرج در قانون اساسی است که باید با بسیج همه ظرفیت ها و مشارکت بخش خصوصی این زیرساخت و نیاز ضروری برای مردم تامین شود.

کد خبر: ۱۵۸٬۹۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha