۸ تیر ۱۴۰۱ - ۰۶:۳۱
فراگیری «بحران آب» زمینه صادرات پکیج تصفیه آب ایرانی را فراهم کرده است
در گفتگو با بازار؛

فراگیری «بحران آب» زمینه صادرات پکیج تصفیه آب ایرانی را فراهم کرده است

گرگان- نوفلاح، مدیر بازرگانی شرکت شیمی گستر محیط زیست با اشاره به فراگیری بحران آب در کشورهای پیرامونی ایران گفت: زمینه صادرات محصولات و پکیج های تصفیه آب به بازارهای منطقه‌ای فراهم است.

علی نوفلاح در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: برای بازاریابی و توسعه محصولات خود در نمایشگاه های بین المللی هند و چین شرکت کرده ایم و محصولات و توانمندی جوانان خلاق ایرانی را به نمایش گذاشتیم.

مدیر بازرگانی شرکت شیمی گستر محیط زیست گفت: محصولات تولیدشده و پکیج های ارائه شده به بازار ۳۰ تا ۱۰۰ درصد ارزش افزوده خلق می کند که ۵۰ درصد منافع اقتصادی حاصله صرف تحقیق و توسعه می شود.

وی ادامه داد: در سنوات گذشته منابع مالی حاصل از معافیت های مالیاتی در بخش تحقیق و توسعه هزینه می شد اما با توجه به قرارگرفتن شرکت در زمره واحدهای نوع دو این معافیت های مالیاتی حذف و اعتبارات بخش تحقیق و توسعه کاهش یافت.

نوفلاح گفت: با وجود وعده‌های داده شده در خصوص مساعدت یا معافیت از پرداخت حق بیمه کارکنان شرکت های دانش بنیان، این موضوع عملیاتی نشد و بخشی از منابع شرکت صرف پرداخت این حق بیمه ها شده است.

وی ادامه داد : با توجه به اینکه بیش از ۱۰ سال از فعالیت شرکت های دانش بنیان در کشور می‌گذرد بسیاری از مدیران نهادهای متولی اطلاعات حقوقی و قانونی کافی از نحوه و میزان حمایت ها از شرکت های دانش بنیان ندارند.

گفتنی است شرکت شیمی گستر محیط زیست در سال ۱۳۹۳ تاسیس شده و حدود ۱۶ نفر به صورت مستقیم در آن شاغل هستند.

کد خبر: ۱۵۸٬۹۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha