۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۸
صندوق‌های قرض‌الحسنه، مصداق عمل خیر به همنوعان است
رئیس جمهور:

صندوق‌های قرض‌الحسنه، مصداق عمل خیر به همنوعان است

رئیس جمهور گفت: صندوق‌های قرض‌الحسنه علاوه بر خدمات‌رسانی به قشرهای ضعیف و نیازمند، کمک دولت نیز محسوب می‌شوند و دولت نیز از این صندوق‌ها حمایت می‌کند.

به گزارش بازار، سید ابراهیم رئیسی در این دیدار که پیش از ظهر امروز (دوشنبه) برگزار شد، با اشاره به اینکه قرض‌الحسنه ریشه در اعتقاد و باورهای مردم دارد، تاکید کرد: امروز صندوق‌های قرض‌الحسنه با برخورداری از اعتماد مردم، مصداق عمل خیر و کمک مومنانه به همنوعان شناخته می‌شود.

رئیس جمهور با قدردانی از خدمات صندوق‌های قرض‌الحسنه و تلاش‌های خالصانه و ارزشمند مدیران این صندوق‌ها افزود: صندوق‌های قرض‌الحسنه علاوه بر خدمات‌رسانی به قشرهای ضعیف و نیازمند، کمک دولت نیز محسوب می‌شوند و دولت نیز از این صندوق‌ها حمایت می‌کند.

رئیسی اجرای دستورالعمل‌های شورای پول و اعتبار را برای حفظ سلامت عملکرد صندوق‌ها و برقراری انضباط مالی ضروری دانست و تاکید کرد: باید با بهره‌گیری از مشورت‌های اعضای امنای صندوق‌ها مراقبت شود نام درخشان این صندوق‌ها و خدمات آن‌ها آسیب نبیند و برای نظارت نیز از چهره‌های خوش‌نام و دلسوز مجموعه قرض‌الحسنه‌ها استفاده شود.

رئیس جمهور خطاب به مدیران صندوق‌های قرض‌الحسنه نیز گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور، صندوق‌های قرض‌الحسنه با افزایش و توسعه خدمات، نقش فعال‌تر و موثرتری در کمک به حل مشکلات ایفا کنند.

کد خبر: ۱۵۸٬۹۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha