۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸
برخورد با یک شرکت متخلف مواد شوینده در همدان
سرپرست تعزیرات حکومتی همدان عنوان کرد:

برخورد با یک شرکت متخلف مواد شوینده در همدان

همدان - سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان از برخورد با یک شرکت موادشوینده خبر داد و گفت: تولیدکننده این شرکت سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال گرانفروشی و احتکار داشت که با آن برخورد شد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان، مرضیه یونسی با اشاره به جریمه یک شرکت تولیدی در همدان اظهار کرد: بر اساس گزارش ارسالی مبنی بر گرانفروشی مواد شوینده در یکی از شرکت‌های تولیدی، به صورت سرزده با همکاری بازرسان صمت از آن بازرسی داشتیم که تخلف محرز شد.

وی با بیان اینکه این شرکت مبلغ سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال به خاطر گرانفروشی و احتکار جریمه شد تاکید کرد: به محض ارسال گزارش تخلف از سوی سازمان صمت، تعزیرات حکومتی در کمترین زمان به پرونده رسیدگی و رای مقتضی را صادر خواهد کرد.

سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان خاطرنشان کرد: تعزیرات حکومتی ضمن قدردانی از واحدها و شرکت‌های قانونمند که در این شرایط سخت با رعایت انصاف و قانون، آرامش بازار را تامین می‌کنند با واحد هایی که با تخلف خود تلاش دیگران را زیر سوال برده و اسباب نارضایتی مردم را فراهم می‌کنند به شدت برخورد خواهد کرد.

وی از مردم خواست همکاری لازم را با تعزیرات حکومتی داشته باشند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل، تلفن گویای ۱۲۴، سامانه www.۱۲۴.ir سازمان صنعت، معدن و تجارت، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ و تارنمای t۱۳۵.ir اعلام کنند تا رسیدگی لازم صورت گیرد.

کد خبر: ۱۵۸٬۸۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha