۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱
اشتغالزایی بنیاد برکت برای ۱۵ هزار نفر در آذربایجان شرقی
معاون بنیاد برکت خبرداد؛

اشتغالزایی بنیاد برکت برای ۱۵ هزار نفر در آذربایجان شرقی

تبریز- معاون تامین نهاده‌ها و مشارکت‌های اقتصادی بنیاد برکت گفت: این نهاد امسال برای ۱۵ هزار نفر در آذربایجان شرقی اشتغال زایی می‌کند.

به گزارش بازار، هادی جوهری در تبریز افزود: بنیاد برکت در حوزه اشتغال زایی در روستاها و شهرستان‌های این استان حضور فعالی دارد و در سال جاری چهار هزار و ۹۵۰ طرح خرد خانگی با اشتغال زایی ۱۵ هزار نفری در این استان اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: این بنیاد در سه سال اخیر با حمایت از چهار هزار و ۵۴۸ طرح خرد خانگی در این استان برای بیش از ۱۳ هزار نفر اشتغال زایی کرده است.

جوهری اظهار کرد: در حوزه‌های بنگاهی نیز از ابتدا تاکنون ۳۲۰ میلیارد تومان با ۱۸ بنگاه مشارکت کرده ایم و دوره مشارکت ۱۲ بنگاه به اتمام رسیده است و اکنون با ۵ بنگاه شریک هستیم و امسال با ۲ بنگاه دیگر مشارکت خواهیم کرد.

وی گفت: در حوزه ارائه تسهیلات ارزان قیمت توانسته ایم ۱۱ شرکت و کارگاه در استان راه اندازی کنیم و ۲ شرکت نیز به صورت مشارکت مدنی مورد حمابت قرار گرفته است.

معاون تامین نهاده‌ها و مشارکت‌های اقتصادی بنیاد برکت اضافه کرد: این بنیاد ساخت ۷۱ باب مدرسه با ۲۷۱ کلاس درس را در آذربایجان شرقی برعهده داشته که از این تعداد ۵۴ باب مدرسه تکمیل و افتتاح شده و بقیه در حال احداث است.

جوهری افزود: بخشی از ساخت ۹۳ مسجد در آذربایجان شرقی را نیز بنیاد برکت برعهده گرفته که از این تعداد ۸۶ مسجد افتتاح شده است.

وی با اشاره به اجرای ۱۳ طرح زیربنایی در استان ادامه داد: از جمله این طرحها می‌توان به خرید لوله برای انتقال آب کشاورزی، تکمیل آبرسانی، تکمیل بیمارستان ۱۵۴ تخت خوابه شهرستان میانه و کمک به مناطق سیل زده اشاره کرد.

جوهری گفت: براساس تفاهم نامه ای که با بهزیستی و بنیاد مسکن استان داشتیم ۷۰ واحد مسکونی توسط بنیاد برکت برای خانواده‌های دارای ۲ معلول بیشتر ساخته شده است.

کد خبر: ۱۵۸٬۸۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha