۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴
آینده توکن «سیف مون»| از سود کوتاه مدت غافل نشوید
تحلیل بازار رمزارزها؛

آینده توکن «سیف مون»| از سود کوتاه مدت غافل نشوید

قیمت توکن «سیف مون» پس از افزایش ۲۰۰ درصدی بین ماه های آوریل و می ۲۰۲۲، دو بار به محدوده ۰.۰۰۰۳۵۶ دلار رسیده که می توان از حرکت درون رنج قیمت آن سود خوبی به دست آورد.

به گزارش بازار، قیمت توکن «سیف مون» پس از افزایش ۲۰۰ درصدی بین ماه های آوریل و می ۲۰۲۲، دو بار به محدوده ۰.۰۰۰۳۵۶ دلار رسیده است.

با بازگشت قیمت سیف مون به میانگین قیمت خود، سرمایه گذاران می توانند انتظار داشته باشند که اولین مقاومت اصلی در روند بازگشت قیمت، ۵۰% بالاتر یعنی در نقطه ۰.۰۰۰۷۲۵ دلار قرار داشته باشد.

با این حال، به نظر می‌رسد که خرس‌ها همچنان برای پایین نگه داشتن قیمت با گاوها در جدال مداوم هستند. خروج از این بازه قیمت می‌تواند قیمت سیف مون را به سطح اصلاحی ۷۰.۵% در ۰.۰۰۰۸۷۶ دلار برساند.

آینده توکن «سیف مون»| از سود کوتاه مدت غافل نشوید

با این حال، اگر بیت کوین به سطح ۳۰۰۰۰ دلار یا بالاتر بازگردد، احتمال اینکه سیف مون مجدداً محدوده بالای ۰.۰۰۱۰۹ دلار را آزمایش کند، بسیار زیاد است.

در حالی که همه چیز در شرایط فعلی به نفع سیف مون است، بسته شدن کندل روزانه زیر محدوده پایین تر از ۰.۰۰۰۳۵۶ دلار، پایین ترین کف را برای این توکن ایجاد می کند. این سناریو روند را به نفع خرس ها منحرف کرده و تز صعودی را باطل خواهد کرد.

در چنین شرایطی، قیمت سیف مون می‌تواند تا سطح حمایت فوری در ۰.۰۰۰۱۵۷ دلار کاهش یابد.

بااینحال، در نظر داشته باشید که سیف مون نیز مانند سیبا و بسیاری از ارزهای هم طبقه آن، ارزش سرمایه گذاری بلند مدت برای سرمایه گذاری های قابل توجه را نداشته ولی ابزار خوبی برای کسب سود از پوزیشن های شورت محسوب می شود.

کد خبر: ۱۵۸٬۷۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha