۷ تیر ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۶
فوت ۳۳ نفر در حوادث کار گلستان| ۷۰ نفر در سوانح رانندگی جان باختند
مدیرکل پزشکی قانونی گلستان خبرداد؛

فوت ۳۳ نفر در حوادث کار گلستان| ۷۰ نفر در سوانح رانندگی جان باختند

گرگان- زارعی، مدیرکل پزشکی قانونی گلستان با بیان این که در سال گذشته ۳۳ نفر در حوادث کار در استان فوت کردند، گفت: در دو ماهه ابتدای سال جاری ۷۰ نفر در تصادفات گلستان جان باختند.

حسین زارعی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: سال گذشته ۴۶۵ مورد کارگر اعم از زن و مرد در حوادث کار در گلستان مصدوم شدند و در دو ماه امسال این عدد ۷۵ نفر بوده که به کارشناسی پزشکی قانونی مراجعه کردند.

مدیرکل پزشکی قانونی گلستان افزود: در سال گذشته ۳۳ مورد فوتی در حوادث کار در گلستان اتفاق افتاده است.

وی در مورد تعداد پرونده قصور پزشکی در گلستان گفت که ارجاع این پرونده ها به نظام پزشکی و پزشکی قانونی است و در سال گذشته تعداد پرونده هایی که به پزشکی قانونی ارجاع داده شده ۱۷۷ مورد بوده که ۴۵ درصد آن منجر به محکومیت شده است.

زارعی ادامه داد: در دو ماهه امسال هزار و ۶۱۴ نفر در حوادث ترافیکی در گلستان مصدوم شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل با هزار و ۲۲۵ نفر، ۳۳ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل پزشکی قانونی گلستان بیان کرد: در فوتی حوادث ترافیکی هم در سال جاری ۷۰ فوتی داشتیم که در مقایسه با مدت سال قبل با ۵۳ مورد، حدود ۳۲ درصد رشد داشته است.

زارعی ادامه داد: در سفر رئیس جمهور به گلستان ۱۲ میلیارد تومان به پزشکی قانونی اختصاص یافت که چهار میلیارد تومان آن برای ساختمان پزشکی قانونی کردکوی اختصاص یافته و بقیه در گرگان هزینه خواهد شد.

کد خبر: ۱۵۸٬۶۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha