۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶
اعزام قریب به ۲۱ هزار زائر به سرزمین وحی| پایان اعزام حجاج از ۱۱ فرودگاه کشور
مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها خبر داد

اعزام قریب به ۲۱ هزار زائر به سرزمین وحی| پایان اعزام حجاج از ۱۱ فرودگاه کشور

مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به پایان اعزام حجاج از ۱۱ فرودگاه به سرزمین وحی گفت: تاکنون ۲۰ هزار و ۸۶۳ زائر ازشهرهای مختلف ایران عازم بیت الله الحرام شده اند.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، غلامرضا رستمیان مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به آخرین وضعیت آمار اعزام زائران خانه خدا در عملیات حج تمتع ۱۴۰۱ گفت: تاکنون ۲۰ هزار و ۸۶۳ زائر از شهرهای مختلف ایران عازم بیت الله الحرام شده اند.

مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها در ادامه میزان بار همراه حجاج تا ساعت ۱۲ ظهر روز دوشنبه، ششم تیرماه را ۳۹۴ هزار و ۳۹۶ کیلوگرم بار عنوان کرد و افزود: زائران اعزامی از ۱۷ فرودگاه تحت نظارت شرکت فرودگاه‌ها در قالب ۸۵ پرواز از فرودگاه‌های اصفهان، مشهد، بندرعباس، اهواز، بوشهر، اردبیل، تبریز، شیراز، کرمان، زنجان، ساری، یزد، بیرجند و همدان به کشور عربستان اعزام شده اند.

رستمیان با اعلام اتمام اعزام حجاج استان خراسان رضوی و همدان به سرزمین وحی خاطر نشان کرد: تاکنون اعزام حجاج از فرودگاه‌های مشهد، اردبیل، اصفهان، اهواز، بندرعباس، بوشهر، تبریز، شیراز، کرمان، زنجان و همدان به سرزمین وحی تمام شده است.

مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها با اعلام اینکه اعزام زائران از فرودگاه‌های ساری، بیرجند و یزد در حال انجام است، افزود: عملیات اعزام حجاج ازفرودگاه‌های ارومیه، زاهدان و گرگان روزهای آتی آغاز خواهد شد.

به گفته مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها تا پایان امروز دوشنبه ششم تیرماه، ۵۲۰ زائر با ۲ پرواز از فرودگاه‌های بیرجند و ساری به مدینه منوره و جده اعزام می‌شوند.

کد خبر: ۱۵۸٬۵۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha